Konkurranser på Facebook

Fatter ikke at folk gidder å utlevere hele livshistorien på fb og tror at det gir dem større vinnersjanse. Jeg skriver bare ja takk eller en emoji eller noe i den duren. De fleste slike konkurranser trekker jo bare helt random hvem som vinner.

Det morsomme er jo at de som holder konkurransen trekker vinnere helt randon... ikke utifra hva folk skriver..

Ja, er det jeg også tror.[emoji12] At det er en med en trist historie som vinner er vel mest sannsynligvis bare tilfeldig.

Jeg vant julekalender fra en tippekommisjonær, 24 flaxlodd.
Jeg har jo ikke klart å la være å skrape alle, vant 600 tilsammen :)

Lo meg halvt ihjel av den tidligere idag. Blir så flau når jeg ser venner kommenterer sånn!!

Det er så latterlig. "Onkelen min døde i 1997, katten min ble påkjørt i fjor og i dag mistet jeg mobilen i gulvet - la meg vinne" liksom.. Og det er klart de ikke trekker ut fra sånne ting - det er jo ikke en konkurranse over hvem som har det mest jævlig her i livet :P
Men for all del..mye bra underholdning på en kjedelig kveld da :P

Det er så sant. Og så uhyre teit..
Greit når det står "hvorfor vil DU vinne?", men selv da trenger man ikke dra opp ALT det fæle som har skjedd i livet sitt. Og står det "kommenter JA for å vinne", så blir det bare dumt... [emoji85] jeg pleier å holde meg kortfattet, helst bare skrive "ja".

Det er så sant. Og så uhyre teit..
Greit når det står "hvorfor vil DU vinne?", men selv da trenger man ikke dra opp ALT det fæle som har skjedd i livet sitt. Og står det "kommenter JA for å vinne", så blir det bare dumt... [emoji85] jeg pleier å holde meg kortfattet, helst bare skrive "ja".
Mange tror nok de vil vinne om de skriver tåredryppende historier i tillegg.

Mange tror nok de vil vinne om de skriver tåredryppende historier i tillegg.
Er jo det. Jeg synes egentlig det blir litt.. Ynkelig, oppmerksomhetssykt, teit... Hva enn slags ord som passer der.. Man sier jo da på et vis at 'jeg fortjener det mer enn alle andre'. [emoji849][emoji849]

Jeg sier det ikke er alltid det trekkes random, var det vanskelig å forstå?

Nei, men går an å utdype. Hvilke konkurranser er dette? Hvilke erfaringer har du med det? Hvordan vet du egentlig at det ikke er tilfeldige trekninger? Ellers blir jo dette bare en påstand som jeg har litt vansker med å tro på.

Nei, men går an å utdype. Hvilke konkurranser er dette? Hvilke erfaringer har du med det? Hvordan vet du egentlig at det ikke er tilfeldige trekninger? Ellers blir jo dette bare en påstand som jeg har litt vansker med å tro på.
Da får du bare ha vansker med å tro på det da om det er det du vil. :)
Hvordan jeg vet Det? Tja kanskje Fordi jeg snakker med folk som trekker

Back
Topp