Konkurranser på å sy

Ida82

Forumet er livet
Er jo konkurranser på LO og slikt... Men er det konkurranse om f.eks å sy en bukse sånn og sånn? hehehe... tenkte at da får man litt press på seg til å bli ferdig med ting[:D][:D][:D] jepp, jeg har så mye å gjøre at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne!!![:D]

Jeg har ikke sett at det er en slik tråd... Har også noen bestillinger som skal være unna gjort så... Trenger akkuratt noen som presser på hehe

det har vært det her inne i fjord en gang.

men er jo bare til å starte en konkuranse det vettu[:)]

Hehe...Det har ikke jeg vært borti, men hadde jo vært interessant å se hva som kom ut av det da...[:D]

Nå syr ikkje jeg, men elsker å se på alt det fine deresyr! Så kjør på med en konk da vel! Skal stemme, men kommer nok ikkje til å delta[8D]

Høres morsomt ut! [:D]

hihi[:)] ja får se om jeg starter en konkurranse da.. Håper det er noe som får meg til å gjøre meg ferdig da[:D] Noen flere som hadde blitt med da???

Spørs veldig hva det gjelder i såfall. Har så mange julegaver jeg MÅ prioritere nå fremover. [;)]

er vel bare å komme med sy forslag??

ORIGINAL: Mavir

Spørs veldig hva det gjelder i såfall. Har så mange julegaver jeg MÅ prioritere nå fremover. [;)]

Eller eventuelt at vi tar det etter jul[8D][:D][;)]

ORIGINAL: Kiraoth

ORIGINAL: Mavir

Eller eventuelt at vi tar det etter jul[8D][:D][;)]

Det var en lur ide ja [:)]

Ja da drøyer vi det til etter jul da[:D] Gøyeste er jo når flest mulig er med!!![:D]

Back
Topp