Konkurranse slutten av mnd

Åååå det er umulig å ligge godt til tider. Kan ikke ligge for lenge på ryggen, da sliter j å puste, på sidene kan jeg også slite litt med å puste men samtidig kjenner jeg på en rastløshet og ubehag. Makan.. så j får liksom ikke slappet av selvom jeg prøver på det er det fler som har det sånn???

Det var sånn jeg havnet her før førstemann også, faktisk. Startet en anonym blogg med samme navn som nicket. Deilig å dele ting med folk i samme situasjon. Og vite at mange hadde opplevd og alt gått bra senere :)
Absolutt - husker jeg satt med ganske mange spørsmål da det skjedde; spesielt siden gyno ikke akkurat hadde forberedt meg på hva som kom til å skje..

Åååå det er umulig å ligge godt til tider. Kan ikke ligge for lenge på ryggen, da sliter j å puste, på sidene kan jeg også slite litt med å puste men samtidig kjenner jeg på en rastløshet og ubehag. Makan.. så j får liksom ikke slappet av selvom jeg prøver på det er det fler som har det sånn???
Kjenner til det [emoji14]

Jeg har vært ganske heldig med søvn. For litt siden kom min mor med en seng vi skal ha, med en sammenrullet overmadrass I 80×200. Den er gull verdt! Har den under bena hele natten. Da løftes bena og ryggen ligger bedre når jeg ligger flatt, og jeg ligger også bedre når jeg ligger på begge sidene. Jeg har arvet en sånn gravidpute, men når jeg har bena opp blir det litt for mye styr. Kanskje det hjelper å ha bena opp for seg også?

Jeg har vært ganske heldig med søvn. For litt siden kom min mor med en seng vi skal ha, med en sammenrullet overmadrass I 80×200. Den er gull verdt! Har den under bena hele natten. Da løftes bena og ryggen ligger bedre når jeg ligger flatt, og jeg ligger også bedre når jeg ligger på begge sidene. Jeg har arvet en sånn gravidpute, men når jeg har bena opp blir det litt for mye styr. Kanskje det hjelper å ha bena opp for seg også?

Kjæresten har kjøpt en sånn avlang pute til meg som jeg bruker om natta. Brukt dem i noen mnd nå og er veldig god å ha. Men er det at jeg blir tungpusta og føler jeg må bevege meg,strekke meg og snu meg ofte. Men men.. er ikke så lenge igjen nå. Jeg får nok bare holde ut :) kjenner kraftigere spark mot ribbein og på sidene nå, så hun har blitt stor [emoji7] Det er nok mye av grunnen til disse plagene. Er jo koselig men til tider litt plagsomt. Måtte bare ut med det

Back
Topp