Konkurranse slutten av mnd

Koordinerer de inne på generelt hvilke dager de gjør til skravledager? Vi kunne jo prøvd å henge oss på en av de dagene og skravlet litt ekstra i en ny skravletråd for de dagene :)

Holy banana! 10.000 innlegg på EN dag?! :O Hvordan er det i det hele tatt mulig?! :eek::nailbiting:

Hvordan fungerer dette egentlig? :p
Det går over hele forumet. Det er spesielt en gjeng inne på generelt som er helt rå på å skravle, men de pleier å avtale skravledager for at flest av de er pålogget de dagene. Det har vært lignende utfordringer før.

Det går over hele forumet. Det er spesielt en gjeng inne på generelt som er helt rå på å skravle, men de pleier å avtale skravledager for at flest av de er pålogget de dagene. Det har vært lignende utfordringer før.
Så mye følger jeg med.. :rolleyes: Er det innlegg per forumgruppe (typ oktober-forumet vårt), og i såfall kun det osm blir skrevet i gruppa? :)

Jeg er glad for at det jeg skravler teller med, men er ikke så god på slik tvangsskravling..

Jeg tenkte jeg skulle prøve å henge meg på.. Men ser allerede nå at det kan bli vanskelig [emoji28] siden jeg ikke har fått vært inne her idag før nå [emoji6]

Nå er det felles for alle - ikke begrenset på underforum mot underforum :)
Jeg vet [emoji4] men blir uansett vanskelig tenker jeg å holde seg på topp 100 lista med så mange ivrige skravlere her [emoji6]

Jeg vet [emoji4] men blir uansett vanskelig tenker jeg å holde seg på topp 100 lista med så mange ivrige skravlere her [emoji6]

Usj ja, nå lå jeg faktisk litt godt an, men husker jo spesielt de første ukene, med tester og symptomer og alt sammen. Er litt mindre aktiv np

Ikke sant [emoji23]

Sist gang så ble vi vell slått så det sang etter [emoji23][emoji23]
Haha, det tror jeg på :knegg:

Usj ja, nå lå jeg faktisk litt godt an, men husker jo spesielt de første ukene, med tester og symptomer og alt sammen. Er litt mindre aktiv np

Det er ve gjerne først og sist: Først med symptomer og nervepirrende uker hvor man gjerne setter pris på støtte og å høre oma ndre som har det likt som en selv, og så mot slutten når de fleste er dritt lei og leter etter ALT som kan være symptomer på fødsel! :P

Haha, det tror jeg på :knegg:

Det er ve gjerne først og sist: Først med symptomer og nervepirrende uker hvor man gjerne setter pris på støtte og å høre oma ndre som har det likt som en selv, og så mot slutten når de fleste er dritt lei og leter etter ALT som kan være symptomer på fødsel! :p

Og nå nærmer vi oss jo med stormskritt!
8 uker til termin her i dag! :) :)

Åh det er så nært!!!
I know! :P De andre gangene har ejg liksom rukket å bli litt lei innen denne tiden, så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt nervøs for å ikke bli lei nok til å bygge opp motivasjon før fødsel :knegg:

I know! :p De andre gangene har ejg liksom rukket å bli litt lei innen denne tiden, så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt nervøs for å ikke bli lei nok til å bygge opp motivasjon før fødsel :knegg:
Ingen fare med det her!! 6 uker og 1 dag til termin. Og kunne godt født i morgen, bortsett fra at jeg ikke vil ha prematur unge :p

Back
Topp