Konkurranse for terminforumene - siste uken!

• Trådstarter Trådstarter Administrator 2
  • Opprettet Opprettet
A

Administrator 2

Guest
Vi starter nå en logokonkurranse for alle terminforumene. Det går enkelt og greit ut på å lage den fineste logoen for ditt forum.

Diskuter 
sammen inne på forumet hvilken logo dere vil ha, og post logoen i denne tråden. 20. mai  starter vi en avstemning blant alle brukerne der den beste logoen blir kåret!

Eksempler:

Logoen bør ikke være over 300x500 pixler. Man må følge norsk lov og ikke brute loven om opphavrett eller åndsverksloven. Man kan fritt bruke egne bilder eller bilder som har frie rettigheter som du finner på nett. Eksempler på slike bilder kan du finne her: http://www.sxc.hu/index.phtml http://wikimediafoundation.org/wiki/Terms_of_Use%20(2012)/en?utm_source=TOU_top disse kan bare brukes til ikke-komersiel bruk.

Når vi har kåret en vinner blant terminforumene, vil vi trekke ut to brukere som vinner hver sin flotte stelleveske av merke Storksak. Alle Storksak veskene har blant annet praktiske funksjoner som drop-in lomme og en thermo pose (eller thermo lomme) til flasker!

Storksak selges i utvalgte butikker i Norge og gjennom Barnas Hus. Det er et engelsk merke og har eksistert siden 2006. Mange kjendiser som Angelina Jolie og Jessica Alba bruker  Storksak – så i USA har merket blitt en kjempesuksess.

Disse veskene er premien: 1 X Jamie Black og 1 X Nina Aubergine. Har du lyst på en av disse to veskene? Bli med på konkurransen! ;)

Lykke til med konkurransen! Måtte den beste logoen vinne….

Her er mitt forslag :)

Opphavsrett og åndsverkslover er viktig å ta hensyn til.

Miriel skrev:
Opphavsrett og åndsverkslover er viktig å ta hensyn til.

Godt poeng, Miriel!

Forumreglene gjelder for all aktivitet her inne.

Karine

Da er vi inne i den siste uken. Kom med bidragene deres!

Og spør gjerne om hjelp hvis noen trenger det!

Det bildet som Issti la inn i tråden her er det som leder i avstemmingstråden vår. Vi hadde frist 12 mai.
Så jeg regner med det er det bildet vi skal bruke eller??

Jada, det er greit det. Dere bestemmer selv inne på deres terminforum hvilket bilde dere vil bruke. Jeg ordner en avstemning på mandag og så blir det kåret en vinner i løpet av kort tid!

Back
Topp