Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal egentlig konsineres nå. Men ble jo gravid før..
Fikk beskjed om at det ikke skulle være noe problem. Jeg ville bare bli fulgt opp..
Det har jeg også. Skal nevne det når jeg skal på UL imorgen for å høre..Så brajeg hadde veldig høye celleforandringer da.. Dette er noen år siden
![]()
Det har jeg også. Skal nevne det når jeg skal på UL imorgen for å høre..

Hva er konisere?![]()
Åååååja!De fjerner en del av livmortappen med laser på grunn av celleforandringer i livmorhalsen![]()
Jeg ble konisert i mai. Men jeg har ikke vært på etterkontroll enda :S jeg har blitt litt skremt når jeg har lest ulempene om svangerskap etter koniseringmen får håpe at alt går bra
![]()
Husk at du har krav på ekstra oppfølgingjeg også tenkte mye på det det første året etter jeg var konisert, men jeg har heldigvis gitt slipp på den frykten
![]()
Får håpe at jeg får ekstra oppfølging da![]()
Er det flere her som er konisert?jeg er veldig spent på om det vil ha noe å si senere i svangerskapet. Vet at jeg får mer oppfølging vertfall
![]()
Hei,
Sniker meg inn her (tilhører september). Jeg ble konisert for et halvt år siden. Fikk beskjed om at jeg IKKE får noe mer oppfølging ifht. graviditet pga. dette :-/ De mener at det er så mange som gjør det nå/så vanlig.. og at tettere oppfølging ikke kan endre noe fra eller til... Rart det er så forskjellig praksis omkring dette på forskjellige sykehus. Jeg vil ha tettere oppfølging..