Ja, høres lurt ut. Høres ikke noe godt ut å ha vondt. Jeg vet ikke, jeg har vært ganske stresset etter koniseringen, så har kanskje «mast» meg litt til det. Tror egentlig ikke de normalt sjekker sånt så lenge du bare er konisert en gang. De mener jo det er minimalt med risiko i svangerskap etter de nye metodene som brukes nå. Var også «heldig» at det både var med en gynekolog og jordmor på den timen. Vet ofte det kun er jordmor. Men jeg har hatt mye plager i ettertid av koniseringen som ikke er så normalt. Så derfor jeg er litt mer «hysterisk» enn andre. Har bla ett område som ikke har grodd ordentlig enda. Fjernet en polypp i ettertid som mest sannsynelig har oppstått pga operasjonen, og slitt mye med spotting utenfor normal mens og etter samleie. Som de sier skal gi seg de første mnd, men som er kronisk på meg inntil videre(gynekologene sier noen er uheldig og får litt plager i ettertid som meg, men at det ofte gir seg med årene), så når jeg ble gravid, og det under 1 år etter koniseringen så følte jeg at jeg måtte si i fra litt ekstra. Så jeg ville bare sagt i fra, også krysse fingrene for at de sjekker. Det er jo veldig lite ressurskrevende å måle den halsen.