Konisering

klemm

Forelsket i forumet
Noen som har gjort dette som kan fortelle litt hvordan det foregår? Tenker spesielt på hvor lang tid det tar og hvordan man føler seg etterpå.

Jeg ammer, så er litt skeptisk til å drive og ta smertestillende, men leste at de anbefaler man tar både Ibux og Paracet (som skal være greit ved amming, men vet ikke hvor mye og om det går greit å ta begge deler samtidig..?)

Min ble gjort i narkose. Var mest sliten samme dag, og litt svimmel etter å ha fått morfin. Tror jeg tok noe smertestillende samme dag, men klarte å dra på juleavslutning med barnehagen samme kveld, uten å ha noe "jobb" å gjøre der annet enn å sitte og la mamma og mannen ta seg av frøkna og sånt. Neste dag var jeg på skoleavslutning på jobb, muuulig jeg tok paracet, men kan ikke huske at jeg hadde noe spesielt vondt.

Jeg fikk lokalbedøvelse, var over på 10-15 min:) Ingen smerter etterpå så tok ikke smertestillende. Husker ikke om jeg blødde no særlig så da gjorde jeg sikkert ikke det:)

Jeg fikk adrenalin sprøyte som bedøving. Det var litt ugreit:o
Tok vel ca 15 min hele greia.
Jeg hadde litt vondt når jeg kom hjem, men tok tablett og sov over det:)
Av alle ting fikk jeg mensen på morgningen når jeg skulle inn, men de ville gjøre det allikevel:o så jeg blødde etterpå:p

Min ble gjort i narkose. Var mest sliten samme dag, og litt svimmel etter å ha fått morfin. Tror jeg tok noe smertestillende samme dag, men klarte å dra på juleavslutning med barnehagen samme kveld, uten å ha noe "jobb" å gjøre der annet enn å sitte og la mamma og mannen ta seg av frøkna og sånt. Neste dag var jeg på skoleavslutning på jobb, muuulig jeg tok paracet, men kan ikke huske at jeg hadde noe spesielt vondt.

Hvorfor narkose? Forsto det som at lokalbedøvelse var det vanlige..?

Hvorfor narkose? Forsto det som at lokalbedøvelse var det vanlige..?

Jeg fikk og narkose. Fikk beskjed om at det var standard på Aleris der jeg opererte. Skulle egentli på st.olavs men der fikk man ikke narkose, så valgte privat istedet. (Jeg er litt tander på sykehus o.li så takler ikke å være våken under inngrep). Hadde lite smerter etterpå, litt som svake menssmerter kanskje.

Back
Topp