Konisering

• Trådstarter Trådstarter BoOojaa
  • Opprettet Opprettet
B

BoOojaa

Guest
Hei! Jeg hadde siste mens 24 januar. Den 16 februar ble jeg konisert (fjerne ytterste del av livmorhalsen), og den 18 februar skulle jeg fått mens igjen. Men den har ikke kommer. Jeg har spiral, men lurer på om det er normalt å miste mens etter operasjon? Kan jeg være gravid?

Kanskje noe du kan spørre legen din om? Kan være at det er en vanlig bivirkning av operasjonen? :)

Kan jeg få spørre hvor raskt man kan ha sex etter konisering fo jeg skal inn selv. Og om dette er vanlig. Fint å ha dette forumet å få vite ting altså :)

Mens kan jo utebli pga stress. Etter konisering hoppet jeg over en syklus men legen stusset ikke noe over det da jeg nevnte det for ham

Kan jeg få spørre hvor raskt man kan ha sex etter konisering fo jeg skal inn selv. Og om dette er vanlig. Fint å ha dette forumet å få vite ting altså :)
Vi ventet til jeg hadde sluttet å blø. Eller, nesten. Jeg hadde blod-aktig utflod i fire uker, og så lenge klarer ikke vi å vente :P men flere steder stod det to-tre uker, og det mener jeg gynekologen sa også :)

Jeg har ikke hatt mensen i det heletatt etter jeg fikk satt inn hormonspiral. Er det å forvente at menstruasjon er regelmessig med spiral? Har hørt det er vanlig å miste helt, men veit ikke om menstruasjonen ville være regelmessig dersom man ikke mistet den. Trenger kanskje ikke ha noe med operasjonen å gjøre?

Back
Topp