konisering

nat

önsker nr 3<3
Noen som har hver gjennom konisering. og har fjernet en liten del av livmor halsen. I så fall har dere gått gjennom graviditet før med det. Gikk det fint?

Noen som har hver gjennom konisering. og har fjernet en liten del av livmor halsen. I så fall har dere gått gjennom graviditet før med det. Gikk det fint?
Lurer på det samme.jeg koniserte i desember.når gjorde du det?

jeg koniserte meg i 2009 og ble gravid i 2010 så har ingenting å si om man har konisert eller ikke ;)

Har konsert 2 ganger pga calle forandringer 1 år siden og 1 og et halvt år siden.
Aha :) var på etter kontroll nå for å ta ny celleprøve. Den var heldigvis fin. Jeg fikk vite at det var større sjangs til sa og tidelig fødsel. Å at man får ekstra kontroll.

Fikk du bedre oppfølging.eller extra ultralyd. Hørt att det en en liten fare for premature?
Nei jeg gjor ikke det.. etter som jeg forsto så skulle ikke det ha noe å si.. men jeg har kun fjernet en gang da en kjegle formet trekant.. men hvis man må fjærne ganske mye så kan det kanskje bli litt problem.. jeg aner ikke.. du må nesten høre med legen i såfall ;) de vet det bedre enn meg ;)

Så ikke denne, så laget en ny tråd om det. Jeg ble konisert i november, og fikk da beskjed om økt risiko for sa og ekstremt prematurt fødsel. Noen som har fått beskjed om å ta noe. Spesielle hensyn? Tenker spesielt i forhold til trening og i forhold til løfting osv..

Back
Topp