Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det samme.jeg koniserte i desember.når gjorde du det?Noen som har hver gjennom konisering. og har fjernet en liten del av livmor halsen. I så fall har dere gått gjennom graviditet før med det. Gikk det fint?
Har konsert 2 ganger pga calle forandringer 1 år siden og 1 og et halvt år siden.Lurer på det samme.jeg koniserte i desember.når gjorde du det?
Fikk du bedre oppfølging.eller extra ultralyd. Hørt att det en en liten fare for premature?jeg koniserte meg i 2009 og ble gravid i 2010 så har ingenting å si om man har konisert eller ikke
Aha var på etter kontroll nå for å ta ny celleprøve. Den var heldigvis fin. Jeg fikk vite at det var større sjangs til sa og tidelig fødsel. Å at man får ekstra kontroll.Har konsert 2 ganger pga calle forandringer 1 år siden og 1 og et halvt år siden.
Nei jeg gjor ikke det.. etter som jeg forsto så skulle ikke det ha noe å si.. men jeg har kun fjernet en gang da en kjegle formet trekant.. men hvis man må fjærne ganske mye så kan det kanskje bli litt problem.. jeg aner ikke.. du må nesten høre med legen i såfall de vet det bedre enn megFikk du bedre oppfølging.eller extra ultralyd. Hørt att det en en liten fare for premature?