T
Tritho
Guest
Jeg fikk idag svar på celleprøven jeg tok for en måned siden om at jeg har celleforandringer og at de anbefaler konisering.. dette passer meg og oss veldig dårlig da vi ønsker og begynne prøve på nytt barn nå (har en fra før) har lest at etter en konisering så anbefales det og vente 6-12 måneder før man begynner et nytt svangerskap, men jeg ønsker to tette barn og er vel egentlig ikke villig til og vente med mindre jeg ABSOLUTT må, noe jeg var fått inntrykk av at det ikke er, men at det er en generell anbefaling.
Men uansett så har jeg noen spørsmål til dere som kanskje har vært gjennom en konisering, gikk eventuelt svangerskapet bra? Født for tidlig? Tok det lang tid for deg og bli gravid? Mistet du før det satt?
Grunnen til at jeg ønsker og utsette det er fordi jeg ønsker to tette barn, og ønsker potensielt ikkje og vente 1,5år før vi kan starte og prøve, i tillegg til at jeg har mistet to ganger og det er økt sjanse for spontan abort etter en slik operasjon
Men uansett så har jeg noen spørsmål til dere som kanskje har vært gjennom en konisering, gikk eventuelt svangerskapet bra? Født for tidlig? Tok det lang tid for deg og bli gravid? Mistet du før det satt?
Grunnen til at jeg ønsker og utsette det er fordi jeg ønsker to tette barn, og ønsker potensielt ikkje og vente 1,5år før vi kan starte og prøve, i tillegg til at jeg har mistet to ganger og det er økt sjanse for spontan abort etter en slik operasjon