Kongsvingermødre?

Vedrfolner

Blir kjent med forumet
Noen her inne fra Kongsvingerområdet som vet om det er noe særlig å finne på for en nybakt mor i distriktet? To måneder på sofaen begynner å tære på humøret. Skal på første barselsgruppe på torsdag, men tør ikke lite på at det kommer til å klaffe med noen der :P Må finne på noe lurt snart, eller så møter jeg veggen.

Noen her inne fra Kongsvingerområdet som vet om det er noe særlig å finne på for en nybakt mor i distriktet? To måneder på sofaen begynner å tære på humøret. Skal på første barselsgruppe på torsdag, men tør ikke lite på at det kommer til å klaffe med noen der :p Må finne på noe lurt snart, eller så møter jeg veggen.

Hei :) Forstår veldig godt behovet for å komme seg ut og være sosial i tiden med foreldrepermisjon. Har du vært på trilletreffen på Scene u? Meldt deg på babysvømming? Eller så er det mulig å bytte til en annen barselgruppe på helsestasjonen dersom det ikke skulle klaffe med noen av de andre mødrene :)

Trilletreffen? Nei, det har jeg ikke. Finner jeg info om et noe sted tror du? Miika er litt for liten for babysvømming enda, men har store planer om å bli med på det så fort han er gammel nok.

Trilletreffen? Nei, det har jeg ikke. Finner jeg info om et noe sted tror du? Miika er litt for liten for babysvømming enda, men har store planer om å bli med på det så fort han er gammel nok.

Vet det har vært litt varierende hvor mange som har møtt opp der, men det en ypperlig uformell arena for å møte andre mødre. Absolutt å anbefale:) Det var godt oppmøte da jeg hadde foreldreperm (gjennomsnittlig 15 mødre med babyene sine).

Last edited:
Trenger sårt å se folk, særlig de fire ukene i slengen at kjæresten er på jobb :D

Last edited by a moderator:
Back
Topp