Kongeparken

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi skal til kongeparken neste helg og kom plutselig på om gravide kan kjøre karuseller. Vet at de med stor mage ikke kan, men kan det ha noen påvirkning for meg som er ca 6-7 uker på vei da?

Vil jo ikke gå i krasjebiler akkurat, men tenkte på tømmerrenne, bobbane og den lille Berg og dalbanen de har der.

Kan jo høre med lege kanskje, hvis ikke så kjører jeg bare de helt rolige og trygge, som den traktorbanen og sånne ting :-)

Fra nettsiden:

Høygravide får muligheten til å betale honnør-pris på grunn av begrensinger på attraksjonene. Honnørbillett kan bestilles på nett, eller kjøpes i inngangsporten. På attraksjoner hvor det er frarådet at gravide kjører vil det være skiltet ved inngangen.

Er du gravid får du kjøpe honnørbillett. Alternativt kan man også ha med seg skriv fra jordmor / lege.

Fra nettsiden:

Høygravide får muligheten til å betale honnør-pris på grunn av begrensinger på attraksjonene. Honnørbillett kan bestilles på nett, eller kjøpes i inngangsporten. På attraksjoner hvor det er frarådet at gravide kjører vil det være skiltet ved inngangen.

Er du gravid får du kjøpe honnørbillett. Alternativt kan man også ha med seg skriv fra jordmor / lege.

bare høygravide...

bare høygravide...

Var det jeg også så, så lurte på om de skiltene bare gjaldt høygravide. Men ser på en side at de fraråder alle gravide å ta Berg og dalbaner og sånn pga blodtrykksfall, så tar nok ikke sjansen på det, men tar de helt milde attraksjonene :-)

Var det jeg også så, så lurte på om de skiltene bare gjaldt høygravide. Men ser på en side at de fraråder alle gravide å ta Berg og dalbaner og sånn pga blodtrykksfall, så tar nok ikke sjansen på det, men tar de helt milde attraksjonene :)

På slutten av innlegget jeg skrev står det : «Påattraksjoner hvor det er frarådet at gravide kjører vil det være skiltet ved inngangen. »

Her står det ikke noe spesielt om høygravide, så ville forholdt meg til det som står om gravide også

Back
Topp