Kongelige rykter

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Altså... La oss håpe det bare er stygge og usanne rykter, men jeg leser på flere forum og på facebook at Mette-M og Haakon skal skilles?! Og at det er fordi Mette-M har vært utro med Reitan?! Whaat?? Så hele den prolaps-greia er bare en coverstory til skillsmissen er påbegynt.

Herregud! Håper det bare er oppspinn og tull! Hvis ikke blir jeg :eek::eek:

Det ville jo være veldig trist.. men jeg skjønner ikke helt at det liksom skal være sant.. hvor har du snust opp dette??

Tror nåkk det bare er oppspinn ;) så et klipp på fb igår, der det var ei som ringe slottet å var helt hysterisk for at di skulle skilles. Det var kun på skøy birket d som :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ryktet florerer her på Sørlandet ihvertfall, har hørt flere nevne det. Nå er kjendisers gjøren og laden ikke noe som interesserer meg, men håper dette er usant. Kongefamilien representerer jo Norge i mange sammenhenger...

Det florer av rykter på nettet. Forskjellige forum og noen blogger. Men det må jo bare være tull. De er så fine sammen og virker så forelsket atte!

Ei på ei lukka gruppe jeg er med i har visstnok vært på juleverksted med ei venninne av mm og fått vite noe snusk der... men altså... Det kan umulig være sant. Ei venninne av henne ville ikke sagt noe om noe sånt....

Men Guriland. Noen må jo ha startet disse ryktene. Jeg mistenker at det er han derre gjøken som startet ryktene om Tone tidligere i år. Han der... ehm. Christian Burmeister eller noe. Sikkert på pur faen!

Ikke hørt noe om det.. hmm.. syns det er fryktelig lei i allefall.. Alle brudd der barn er involvert er ikke bra.. å når så mye media vil henge etter dem et det enda værre. Uff.. :-/ får håpe det bare er oppspinn.

Velger å tro det er oppspinn! Håper ikke ryktene når ungene. Dog, Marius er vel gammel nok til å sitte på internett.:-/

Tror ingenting på slike rykter som blir sprett rundt på nettet. Synes i grunn det er dårlig gjort av folk å spre slikt videre uten å vite om det faktisk er sant...

Tror ingenting på slike rykter som blir sprett rundt på nettet. Synes i grunn det er dårlig gjort av folk å spre slikt videre uten å vite om det faktisk er sant...

Whaaat?? Dette har jeg ikke fått med meg, og signerer denne over...

Sniker... Alt er bare tull... Har pratet med min fetter som er journalist i vg, de hadde hørt ryktene, men ingenting tyder på at det er noe hold i det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er godt å høre, at det ikke er noe hold i dem, velger å tro det jeg også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg fikk også høre dette for et par dager siden av en på jobb faktisk!! Vi får bare vente på en bekreftelse fra slottet da;) hvis det stemmer....

Jeg hørte om dette for flere måneder siden så er vel ikke overrasket hvis dette kommer ut i media snart.
Jeg trodde vel egentlig ikke på det første gang jeg hørt det av en kollega på jobb, men litt rart at det diskuteres på Twitter og i blogger.

Det er et eller annet snålt med disse greiene. Jeg leste om det her og måtte selvfølgelig søke det opp. Alle treffene var slettet, og da mener jeg ALLE! Rart at denne debatten står enda...

Gubben kom for 2mnd siden å sa dette til meg før d kom noe på nett, han hadde hørt det av noen som kjenner ei som jobber på slottet(Hear say...)Altså noen driver tydeligvis å sprer rykter...:-/ Tror ikke på disse ryktene før de står å sier det selv..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp