konfronteringen

LaOna

Betatt av forumet
Ja da har jeg konfrontert min gode veninne i 10år med saken. Først løy hun med rett opp i trynet og påstod at hun ikke hadde solgt hverken bilde eller tips. Men etter mye om og med så ga hun seg og fortalte sannheten, det ble en lang diskusjon, mange stygge ord, det utartet seg til en voldsom krangel og masse tårer[:(] Hvordan kan man vite hvem man kan stole på når man ikke kan stole på en man har betrodd seg til i 10 år og vært 100% sikker på at man kunne stole på?[:(]

ORIGINAL: HEYmama

Ja da har jeg konfrontert min gode veninne i 10år med saken. Først løy hun med rett opp i trynet og påstod at hun ikke hadde solgt hverken bilde eller tips. Men etter mye om og med så ga hun seg og fortalte sannheten, det ble en lang diskusjon, mange stygge ord, det utartet seg til en voldsom krangel og masse tårer[:(] Hvordan kan man vite hvem man kan stole på når man ikke kan stole på en man har betrodd seg til i 10 år og vært 100% sikker på at man kunne stole på?[:(]

Så sant så sant.. Det er utrolig lavmål å sladre på sine bestevenner..!
Tenk på det sånn, at du er bedre tjent uten ho som bestevenn! [:)]

Uffda.. *trøsteklem*
Men regner med du fortalte hun hva du følte om saken så nå vet jo hun det og det er jo bra. Kanskje hun tenker seg om litt mer neste gang hun føler for å tjene litt ekstra penger[:'(]

Huff,sånt er ikkenoe kjekt..
Men syntes ikke hun er noe til venninne når hun gjør sånt mot deg..

ORIGINAL: Dollface©

Håper du fikk en unnskyldning?
Og at du legger vennskapet bak deg.

Enkelte folk klarer ikke å si unnskyld

Tragisk når ens nærmeste svikter en så fullstendig!

ja, så utrolig kjedelig for deg! håper at dere enten får gjort opp eller at du i alle fall takler dette greit etterhvert. sikkert kjempekjedelig i starten, men prøv å heve deg over det[:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Signerer.

Syns det er så utrolig at ei god venninde kan gjøre noe sant?
Ja da vet man hva hun satte mest pris på i vennskapet, ikke DEG som person hvertfall. ( I hvertfall ikke i det øyeblikket hun bestemte seg for å gjøre noe sant)

Nei godt du ar fått konfrontert henne med deg! Stå på!
Å du kommer til å ha et like fint og ikke finere liv uten sanne mennesker som svikter.

trøsteklem på vei![:)]

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: HEYmama

Så sant så sant.. Det er utrolig lavmål å sladre på sine bestevenner..!
Tenk på det sånn, at du er bedre tjent uten ho som bestevenn! [:)]

ORIGINAL: craaazymama22

fyyyyyyyyyy flate for ei "veninne" sier jeg bare[:@][:@]... godt du fikk sannheten til slutt da.. [:)] men hadde ikke fortsatt å ha henne som veninne[:@]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Signerer...

ORIGINAL: Lica86

Uffda.. *trøsteklem*
Men regner med du fortalte hun hva du følte om saken så nå vet jo hun det og det er jo bra. Kanskje hun tenker seg om litt mer neste gang hun føler for å tjene litt ekstra penger[:'(]

Håper hun ba om undskyldnig !!!!!!
I tillegg hadde vi nok ikke blitt like gode venninner etter dette.

Huff!!!
Håper du kommer deg videre i livet uten for store sår,
og at du fremdeles klarer stole på andre!
Ekte venner er ikke slik!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lykke til!!![:)]

"trøsteklem"

Back
Topp