Konfirmasjonstid

Snykvit

Elsker forumet
Har noen av dere fått med dere at vi har termin i konfirmasjonstiden?? Jeg har ei niese som skal konfirmeres i starten av mai, så jeg håper ostepoppen er født da. Har termin i slutten av april, men man vet jo aldri.. Storesøster var født to dager over termin.

Oj, det har ikke jeg tenkt på:woot: har 2 komfirmasjon er jag skal på i mai! Og jeg har termin midt mellom de 2...får satse på at det går bra:hilarious:

Heldigvis ingen konfirmasjoner på denne siden :joyful: siste tantegutten min var i år og nå er det stille fram til 2024 :p

Ja er konfirmasjon som mest sannsynlig må droppes da den er bare dager før termin og vi har en halv dags reisevei. Kan ikke sende mannen og barna heller, for da risikerer jeg å føde alene.

Jeg skal i to konfirmasjoner i nær familie samme helg, har termin helgen etterpå så jeg er litt spent på om jeg kan eller om jeg må droppe. Et stykke å reise.

Vi har heldigvis ingen flere konfirmanter før om noen år i vår familie :P

Oi.. jeg er faktisk nå litt usikker på om jeg har noen søskenbarn som skal konfirmeres i mai 2020... jeg er enda 18 bare hehe, så jeg drar jo i søskenbarn sine konfirmasjoner. Ble veldig usikker nå.. jeg har termin 10. Det er da jeg har bursdag selv også.. kan også fort komme litt over, og jeg selv konfirmerte meg 12 tror jeg.. så tiden er jo rundt der. Uff jeg håper det går bra

Vi har en konfirmasjon neste helg. Nestemann i rekka er datteren min, og det er 5 år til :)

Back
Topp