Konfirmasjonskort

Vaffelrøra

Elsker forumet
Mitt første konfirmasjonskort [:)]

Kjempeflott kort du har laget! Og det stempelet er jo bare helt nydelig til konfirmantkort! [:)]

ORIGINAL: 2søte

Kjempeflott kort du har laget! Og det stempelet er jo bare helt nydelig til konfirmantkort! [:)]

Tusen takk [:)] Stempelet er Whiff of joy :)

så koselig kort da! Og så flink du er til å bruke rødt! Syns det er så utrolig vanskelig!!

Kjempefint kort :) Det stempelet er jo perfekt til konfirmasjonskort. Jeg har også det :)

ORIGINAL: Stinius

så koselig kort da! Og så flink du er til å bruke rødt! Syns det er så utrolig vanskelig!!

Tusen takk skal du ha... Har enormt mye mønsterark med rødt i etter et bomkjøp, så nå prøver jeg å få brukt de. Er ikke så flink å kombinere farger, men denne gangen traff jeg, hehe [:)]

ORIGINAL: [Mon|]

Kjempefint kort :) Det stempelet er jo perfekt til konfirmasjonskort. Jeg har også det :)

Tusen takk, ja digger stemplene fra WOJ, har gutten også. Tenkte jeg skulle lage opp litt kort til konfirmasjonstiden starter [:)]

Det var nydelig. Jeg har enda til gode å lage konfkort til jente med stempel. Jeg lagde bunadskort til konf selv og har laget et guttekonfkort og[:D]

nydelig kort å nydelige farger[:)]

Tusen takk alle sammen [:D]

Tuuuusen takk [:D]

Back
Topp