Konfirmasjonsklær

Tomaske

Forelsket i forumet
Er bedd i 2 konfirmasjoner i mai og er bunad-elsker —— meeeeeen snittet på bunaden min gjør at den ikke passer når magen vokser:smiley-angry017
Har lurt på å kjøpe festdrakt, eventuelt den fra Sparkjøp men usikker på snittet på den.
Hva skal dere gå med i mai til konfirmasjoner eller 17.mai? Ønsker ikke kjole som framhever magen:smiley-ashamed005

Har ikke begynt å tenke på 17.mai klær enda. Er «heldigvis» ikke invitert i noe konfirmasjon eller lignende til våren. Mulig bunaden min uansett passer da den har høyt liv.
Er ikke festdraktene litt dyre mtp at du jo ellers har bunad du bruker når du ikke er gravid?

Hmm, ikke tenkt på det enda :joyful:

Men det jeg er mest spent på her er mellomste som konfirmeres 28/8 og jeg har termin 4/9. Spent på hva jeg kan gå med da :D

Har ikke begynt å tenke på 17.mai klær enda. Er «heldigvis» ikke invitert i noe konfirmasjon eller lignende til våren. Mulig bunaden min uansett passer da den har høyt liv.
Er ikke festdraktene litt dyre mtp at du jo ellers har bunad du bruker når du ikke er gravid?
1500kr for den på sparkjøp vertfall

Blir nok kjole her istedenfor bunad :happy: Kjøper nok når det nærmer seg om jeg ikke har noe som passer :happy:

Back
Topp