Tuwi Elsker forumet 9 Mai 2010 #1 Har vært i konfirmasjon i dag, og etter litt inspirasjon her inne i fra, lagde jeg en pengeblomst til konfirmanten! Gaven ble godt mottatt [:)] www.toffeliten.blogspot.com
Har vært i konfirmasjon i dag, og etter litt inspirasjon her inne i fra, lagde jeg en pengeblomst til konfirmanten! Gaven ble godt mottatt [:)] www.toffeliten.blogspot.com
vetlemeg Forumet er livet 9 Mai 2010 #5 Det der er heilt klart den kuleste/fineste pengeblomsten eg har sett!![:)]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 9 Mai 2010 #6 Ha ha ha.. Stilig! En litt annerledes gave.. [:D]
Tuwi Elsker forumet 9 Mai 2010 #7 ORIGINAL: vetlemeg Det der er heilt klart den kuleste/fineste pengeblomsten eg har sett!![:)] Takk[:)][:)][:)] Ble veldig fornøyd selv også! Og den fikk mange kommentarer kan man si [;)]
ORIGINAL: vetlemeg Det der er heilt klart den kuleste/fineste pengeblomsten eg har sett!![:)] Takk[:)][:)][:)] Ble veldig fornøyd selv også! Og den fikk mange kommentarer kan man si [;)]
B Biramar Gift med forumet 10 Mai 2010 #8 ORIGINAL: vetlemeg Det der er heilt klart den kuleste/fineste pengeblomsten eg har sett!![:)] Her må jeg bare signere vetlemeg altså[:)] Knallfin[:)]
ORIGINAL: vetlemeg Det der er heilt klart den kuleste/fineste pengeblomsten eg har sett!![:)] Her må jeg bare signere vetlemeg altså[:)] Knallfin[:)]
Stinius Gift med forumet 10 Mai 2010 #9 Har vært i bloggen din, men gidder du å fjerne ordbekreftelsen? Så skal jeg legge meg til som følger[:D]
Har vært i bloggen din, men gidder du å fjerne ordbekreftelsen? Så skal jeg legge meg til som følger[:D]
Frk.Håpfull ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3 Aprilbarna`15 10 Mai 2010 #11 Så utrolig kul[:D][:D] Sånn vill jeg lage også