Konfirmasjonsgave til jente

Hva med et smykke, armebånd eller noe. Kanskje noe som er litt tidløst, eller som kan graveres og gjøres litt spessielt:-)

Jeg ble utrolig glad i noen av smykkene jeg fikk, legger ved bilde av smykke jeg fikk i to forskjellige farger som jeg har brukt veldig mye:Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20200831_214007_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200831_214007_com.android.chrome.jpg
    19,4 KB · Visninger: 35
Tenker det er stor forskjell på konfirmanter og.
Her er ting jeg ville blitt glad for som 14-15åring:
Drill, verktøysett, spikkekniv, turkopp, ordentlig tursekk, hengekøye, en god sovepose, grillspyd, stormkjøkken.

Jeg fikk masse smykker, de har jeg ikke lenger, det jeg derimot har er kofferten jeg fikk til konfirmasjonen, den har noen skrammer her og der, men funker fint 15år senere :happy:

Drill, verktøysett, spikkekniv, turkopp, ordentlig tursekk, hengekøye, en god sovepose, grillspyd, stormkjøkken.

Jeg fikk masse smykker, de har jeg ikke lenger, det jeg derimot har er kofferten jeg fikk til konfirmasjonen, den har noen skrammer her og der, men funker fint 15år senere :happy:
Ja det er forskjell, men med tips kan man velge det som passer best :)

Det er sant, en er forskjellig :happy:
Jeg fikk flere hjertesmykker, et perlesmykke og et diamantsmykke. Aldri brukt de to sistnevnte, men de andre er jeg veldig glad i :Heartred

Koffert er også et godt tips, de fleste har bruk for det en eller annen gang:)

Har hun noen spesielle interesser da som du vet om ?

Jeg fikk ett sånn ordentlig smykkeskrin. Det varer jo livet ut, og greit å ha ett sted å samle smykker, ringer osv ❤️

Jeg fikk mye smykker som jeg har harr glede av i mange år.

Hvis hun har fått bunad, så tilhørende bunadsparaply? Det fikk jeg til min Gulbrandsdalsdrakt og synes det var en veldig fin gave:)

Hva med smykkeskrin til bunadssølv hvis hun har bunad, finnes både nøytrale og med bunadsmotiv.

Back
Topp