Konfirmasjonsgave til gutt?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
.. Noen tips? Eller bør jeg bare gi penger?
Er min bror, men jeg har ikke all verdens til overs av penger.

Alltid vanskelig synes jeg.. Men er litt fan av opplevelser, kanskje det er et band han liker godt og at dere kan dra sammen på konsert, eller en annen interesse som kan møtes med en opplevelse? Eller så ga vi en aktivitetsklokke i konfirmasjonsgave til en gutt i fjor, den falt i smak, men kanskje det blir litt dyrt? Litt usikker på prisklassene på sånt. Hvilke interesser har han?

Alltid vanskelig synes jeg.. Men er litt fan av opplevelser, kanskje det er et band han liker godt og at dere kan dra sammen på konsert, eller en annen interesse som kan møtes med en opplevelse? Eller så ga vi en aktivitetsklokke i konfirmasjonsgave til en gutt i fjor, den falt i smak, men kanskje det blir litt dyrt? Litt usikker på prisklassene på sånt. Hvilke interesser har han?

Band får han ikke. Blir djeevelsk dyrt.. Bor så langt unna noe "sentrum", så bare togbilletten vil være nok :p

Han er mest datainteressert, egentlig. ><

Da min bror konfirmerte seg fikk han noen greier til å bygge seg gaming-PC. For det er visstnok en egen greie. Og det man putter i den kan man visstnok kjøpe i forskjellige utgaver så den blir akkurat som man vil ha den.

Var ikke jeg som kjøpte gaven, for å si det sånn :P

Men jeg tenker jo at man får til mye fint med lite penger også, for eksempel:
- smykker i skinn
- mansjettknapper
- klær
- et fotoalbum med bilder og historier fra deres oppvekst

Har du noen hobbyer som kan brukes?
Hvis du strikker, kan du jo strikke sokker/tøfler med mønster fra noe han liker?
Er du flink til å synge? Da kan du jo spille inn en sang til han.

Da min bror konfirmerte seg fikk han noen greier til å bygge seg gaming-PC. For det er visstnok en egen greie. Og det man putter i den kan man visstnok kjøpe i forskjellige utgaver så den blir akkurat som man vil ha den.

Var ikke jeg som kjøpte gaven, for å si det sånn :P

Men jeg tenker jo at man får til mye fint med lite penger også, for eksempel:
- smykker i skinn
- mansjettknapper
- klær
- et fotoalbum med bilder og historier fra deres oppvekst

Har du noen hobbyer som kan brukes?
Hvis du strikker, kan du jo strikke sokker/tøfler med mønster fra noe han liker?
Er du flink til å synge? Da kan du jo spille inn en sang til han.

Jeg har en grei peiling på pc, men.. det har han alt. Og tre skjermer, et bra headset ++..
Dessuten.. dette ville jo vært en gave som hadde vart i type 2 år, også er det fullstendig utdatert.
Han ønsker seg en kontorstol da! Men den er verdt mer enn hva jeg har lyst å bruke.. altså.. godt over tusenlappen.

Fotoalbum høres kult ut!

Jeg kan både synge og strikke, men jeg tror ikke han ville funnet det sååå populært.. Det ville i så fall vært en ok gave til bursdagen. (Altså. Kule sokker. )

Men takk for tips! Kan hende jeg gir fotoalbum + en liten penge inni. Det hadde ikke vært en så ille idé :)

Kommer jo an på hva han liker

Min nevø fikk tursekk av oss , det var noe han trengte og ønsket

Back
Topp