Konfirmasjons kort

nesco

Elsker forumet
Noen som har noen fine ideer å legge ut her? Gjerne kort, og tekst som passer [:D]

oi, skikkelig fine kort. Er det stempel du har brukt?

ORIGINAL: nesco

oi, skikkelig fine kort. Er det stempel du har brukt?

er stempeltrykk som jeg fargelegger ja...

ORIGINAL: Huldermamma

morsomt kort. Har sett noe i samme stilen en annem plass, så kanskje jeg kan kombinere de to..

Viss du vil ha meir inspirasjon kan du sjekke ut kortkonken. so blir lagt ut no på søndag [;)] Temaet er konfirmasjon....

Viss du vil ha meir inspirasjon kan du sjekke ut kortkonken. so blir lagt ut no på søndag [;)] Temaet er konfirmasjon....

Skal i konfirmasjon nå på søndag... Har begynt på kort nå i kveld.. kanskje jeg må ta bilde av det slik at jeg kan delta i konken med det [:D]

Skal i konfirmasjon nå på søndag... Har begynt på kort nå i kveld.. kanskje jeg må ta bilde av det slik at jeg kan delta i konken med det [:D]

ja klart du må bli med i konken!

JA, det må du gjere veitdu! Avsluttast imorgon [:)]

Back
Topp