Konfirmasjons-gave

Cilie#

Glad i forumet
skal i konfirmasjon til min nevø til helga...han ønsker seg bare penger, og jeg har tenkt tanken på å gi slipsnål eller mansjettknapper..men jeg synes det blir litt kjedelig...
Noen som har tips til andre ålreite gaver?
-og hvor mye bør man gi hvis man skal gi penger? ikke vært i konf på åresvis, så husker liksom ikke!..[8|]

Om han liker jakt eller fiske så kan en finne fine gaver innen det.
Er jo safety å gi penger siden han ønsker seg det.

oi....aaaaner ikke...men rota meg innpå tråden din og følte jeg måtte svare alikevel[:D]

200kr kanskje?

lommelerke med/uten gravering av navn?
stilig lommeur og lommekniv (får de i sånn gavesett)

aner virkelig ikke...men lykke til og kos dere[:)]

ORIGINAL: Sorland

jepp, tenkte i grunn det...men da vanskelig å vite hvor mye som er "nok"...gavens verdi blir naturlig nok veldig tydelig! [;)] [:'(]

ORIGINAL: Linda_22

oi....aaaaner ikke...men rota meg innpå tråden din og følte jeg måtte svare alikevel[:D]

200kr kanskje?

lommelerke med/uten gravering av navn?
stilig lommeur og lommekniv (får de i sånn gavesett)

aner virkelig ikke...men lykke til og kos dere[:)]

takker! [;)]

ORIGINAL: Cilie#

ORIGINAL: Sorland

jepp, tenkte i grunn det...men da vanskelig å vite hvor mye som er "nok"...gavens verdi blir naturlig nok veldig tydelig! [;)] [:'(]

Jeg ville nok gitt 500,-....ikke noe mindre i hvertfall.

ej ville bare gitt penger!!!! det er det de har lyst på! hehe.. 500-1000kr?? litt mer enn ka du gir i bursdaggave.

Jeg ville gitt mer enn 200 kr. Det er det jeg bruker til vanlige bursdager. Vet ikke hvor godt forhold du har til din nevø, men min niese har jeg tenkt å gi 1000 kr. Jeg er fadderen hennes og vi har veldig god kontakt. Vi er heller ikke så stor familie. Ville gitt 500 kr ellers. Syns generelt guttegaver er vanskelig, så ville gitt penger [;)]

500,- hvert fall ikke mindre enn det. Konfirmasjon er liksom litt mer enn bare en bursdag.

Eg ville gitt 500-1000 kr. Ikke under det iallefall

jeg ville kjøpt en kortholder med ingravert navn og konfirmasjons dato og gitt litt penger i tillegg.

fordi de er den tiden de begynner å bruke korte en del, og konfirmasjonsdato fordi da er de lettere å huske når han fikk den å fra hvem :P

da får du både gitt en gave som han kommer til å bruke samtidig som han får de han ønsker seg.

jeg ville gitt for ca. 1000 kr om jeg var tante.

ORIGINAL: victoria18

jeg ville kjøpt en kortholder med ingravert navn og konfirmasjons dato og gitt litt penger i tillegg.

fordi de er den tiden de begynner å bruke korte en del, og konfirmasjonsdato fordi da er de lettere å huske når han fikk den å fra hvem :P

da får du både gitt en gave som han kommer til å bruke samtidig som han får de han ønsker seg.

en kortholder var kanskje smart ja!..

takker for svar alle sammen...tenkte selv en liten ting f.eks kortholder, pluss noe penger var grei gave...og godt de fleste nevnte 500-1000kr for var vel rundt der en plass jeg tenkte meg også..[;)] da er jeg ikke heeelt på jordet! [:D]

ORIGINAL: victoria18

Back
Topp