Vet ikke hvor mange som fikk med seg at eg var i konfirmasjon i går til tant ungen min[:D]? Men uansett, betyr ikke så mye det.
Men det morsomste var jo at: Det var tid for kaffi og kaker. Og Svigereinna mi skulle sette frem alle kakene som hun hadde bl.annet sjokoladekake, marsipankake, slottskake og suksesskake[:)] Sendte bror min ned i kjelleren for å ta den opp.
Så kommer bror min opp å sier "Men du, der e ingen suksesskake?" "Jo den står nede på rommet til Kristian". Bror min løper ned en gang til og kommer opp igjen, tomhendt. Så sier han"det er ingen kake der nede, bare en tom kakeeske!" Og det stemte jo[8|] For saken var den at hunden deres hadde vert nede i kjelleren å spist opp hele kaka
Var ikke en smule igjen[:D] Da ble det god latter i stuen. Men det var jo vondt for mormoren da som hadde gjort seg så flid med kaka.
Men det var jo plent av kaker da. Så tror de fleste var fornøyde.
Men det morsomste var jo at: Det var tid for kaffi og kaker. Og Svigereinna mi skulle sette frem alle kakene som hun hadde bl.annet sjokoladekake, marsipankake, slottskake og suksesskake[:)] Sendte bror min ned i kjelleren for å ta den opp.
Så kommer bror min opp å sier "Men du, der e ingen suksesskake?" "Jo den står nede på rommet til Kristian". Bror min løper ned en gang til og kommer opp igjen, tomhendt. Så sier han"det er ingen kake der nede, bare en tom kakeeske!" Og det stemte jo[8|] For saken var den at hunden deres hadde vert nede i kjelleren å spist opp hele kaka

Var ikke en smule igjen[:D] Da ble det god latter i stuen. Men det var jo vondt for mormoren da som hadde gjort seg så flid med kaka. Men det var jo plent av kaker da. Så tror de fleste var fornøyde.
uff det var jo litt verre da. Å så på julaften da...