konfirmasjon....

asi

Glad i forumet
Vet dette ikke har noe med de små å gjøre... men prøver alikavell.. Har konfirmant i mai!!!! hjelp!!! Har vært så konsentrert om min lille i magen... men nå må jeg tenke litt på hun som blir storesøster og skal konfirmeres.. Sku skrive henne en sang.... noen som har noen ideer??? Noen fine visdomsord som kan passe???  [8|][8|][8|]
Ha en fin dag alle sammen - kniiip!!!

Se deg tilbake
på det som var,
alt som er kjent
og kjært.
Hele din barndom
med mor og far
ligger ditt hjerte nært.
Lysende står du
som konfirmant.
Varmende ord
blir sagt.
Ta vare på alt som
er fint og sant
med deg til andre akt.

Vi ønsker en fremtid
god som gull,
av hell og lykke,
favnen full.
Gå varsomt,
bruk tiden,
velg riktig vei.
Et liv fylt av glede,
det ønsker vi deg.

Tusen takk!! Supert - akkurat no sånn jeg tenkte på[:)][:)] Tar gjerne imot flere[;)][;)]

Jeg fant frem sangen mamma og pappa diktet til min konfirmasjon.
Kan legge den ut her dersom den er til inspirasjon.

Melodi: vi har en tulle med øyne blå

Du kom til verden en juni-natt
Ja, mor og far de var helt betatt
I farmor`s stue kom der til skue, en liten skatt   (ble født på farmor sin sofa jeg[:D])

Vår glede den var nå riktig stor
for nå var Robert blitt storebror
Vi hadde venta, på denne jenta, vår tulle-mor

Du vokste opp og ble stor og grei
og leken gikk nå i huj og hei
Med vogn og dukker og 4 smokker, sprang du din vei.

Du danset, hoppet og laget rot
med støvler alltid på feile fot.
Du krøp og kravlet
og lo og skravlet blandt mye skrot.

Men så kom tiden med skolegang
ja, dagen den ble nok ofte lang.
Du pugget bøker og
løste brøker som var litt vrang

I ungdomstiden du nå går inn
En tåre faller fra våres kinn
Vår "lille" jente
skal visdom hente seg trinn for trinn

Vi håper alle du lykken fant
og du den store gevinsten vant!
Vi kan`ke trylle
men vi vil hylle vår konfirmant !

Kan godt hjelpe deg med å skrive en sang.
Elsker å dikte å rime osv.
Da kan du bare sende meg en Pm (vet ikke om du har jente eller gutt) men i alle fall skrive hva som er typisk med han/henne, et par morsome historier som jeg kan "bruke" i sangen, noe fra hun/han var baby som feks brukte hun kosedyr..eller som meg alltid støvlene på feile fot..

hjelper gjerne til dersom du ønsker det [;)]

Å så snill du e!! Ja skal skrive ned noen ord om henne, så sender jeg deg en pm[:)][:)] Skal heller finne på noe igjen for deg[;)] 

Hmmm, jeg hadde konfirmant forrige mai... virker som alt er blåst ut av hodet mitt!!! Jeg hadde tale men pappa'n hadde sang.
Jeg laget en video av gamle filmer som jeg samlet inn fra hele familien. Kem e det som ikkje har et videokamera?? La til litt musikk og tekst og det ble veldig koselig. Jenta satt der såå stolt og synes det var en kjempefint.
Det var og morsomt å gå gjennom gamle klipp av henne, vi glemmer fort vet du!!

Lykke til med deg, send gjerne pm om det er noe..

Hmmm, jeg hadde konfirmant forrige mai... virker som alt er blåst ut av hodet mitt!!! Jeg hadde tale men pappa'n hadde sang.
Jeg laget en video av gamle filmer som jeg samlet inn fra hele familien. Kem e det som ikkje har et videokamera?? La til litt musikk og tekst og det ble veldig koselig. Jenta satt der såå stolt og synes det var en kjempefint.

Takk
Ja det hadde sikkert vært koz med film.. må se hva jeg får til.. er ikke flink med sånt film redigering[&:][&:]

ORIGINAL: asi

Takk
Ja det hadde sikkert vært koz med film.. må se hva jeg får til.. er ikke flink med sånt film redigering[&:][&:]

jeg kan godt lage film til deg.. har laget film til Thea som jeg har brent på cd. den sakl hun få når hun blir stor. har lagt til tekst og musikk å kan sees i dvd spiller på TV.
Så om du har bildene så lager jeg filmen.

er sykemeldt å lite å gjøre på de dagene thea er i barnehagen [;)]

Æ e så imponert over ka alt du får til!!! Dyktig du e!! Har en del bilder av jenta mi fra hun var lita, men det er ikke digitale...¨å har litt på film i fra diverse ferier. Har også en del digitale bilder i fra de siste årene... men blir nokk et helt pæs å sku sette noe av dette sammen til film, hvis det i det hele tatt går ann???[&:][&:][&:] Skal iallefall sende deg pm om henne[:)][:)][:)]

Back
Topp