Konfirmasjon

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Siden jeg er i gang med å spørre. Hva ville dere gitt i konfirmasjonsgave til kusiner/fettere? Har to som skal konfirmeres i år bare bedt i den ene, hun skal selvfølgelig få mest. Hva gir dere? Og hva gir dere til dåp hos venner? (Ikke faddere) Driver å budsjetterer hva jeg må ut med denne våren :)

Vi skal i to konfirmasjoner i vår. Gir ca 2-300 til mitt søskenbarn tenker jeg, muligens mer til mannens, basert på hvor mye kontakt vi har og størrelsen på familien (jeg har maaange søskenbarn, han har veldig få). Var nettopp i dåp hos et vennepar, ikke faddere (men de er faddere på vår) og ga for ca 300 tror jeg. Budsjettering har det vært mye av her også, skal i bryllup i tillegg så det blir en tøff vår økonomisk for oss som har det trangt i utgangspunktet :-P

Vi gir likt til alle våre fetter og kusiner, søsken barn osv. Har gitt 2000 kr eller noe de ønsker seg til den prisen :-)

Vi gir likt til alle våre fetter og kusiner, søsken barn osv. Har gitt 2000 kr eller noe de ønsker seg til den prisen :-)

Det var veldig mye :p

Jeg kunne ikke tenkt meg til å gi mer enn 100-200 til søskenbarn. Har ikke svært god kontakt med dem heller da.. Men altså.. ikke engang lillebror blir å få tusenlappen eller mer til konfirmasjon. ><

Det var veldig mye :p

Jeg kunne ikke tenkt meg til å gi mer enn 100-200 til søskenbarn. Har ikke svært god kontakt med dem heller da.. Men altså.. ikke engang lillebror blir å få tusenlappen eller mer til konfirmasjon. ><
Hehe glemte å si at vi er en veldig liten familie :-P så har bare vært på 2 til nå :-D

Til kusiner/fettere ville jeg gått sammen med foreldre og søsken om felles gave. Til barn av venner i dåp ca 200-300 kr.

Hehe glemte å si at vi er en veldig liten familie :-P så har bare vært på 2 til nå :-D

Synes det var skrekkelig mye uansett :p
Nå er mine søskenbarn konfirmert for lenge siden da.. Men lillebror skal konfirmeres i mai, og jeg tenker rundt 300-500 kanskje.

Det jeg har tenkt i hodet mitt er ca 350 til hun vi ikke skal til. Hvis jeg går sammen med søstrene mine blir det en tusenlapp fra oss. Hun vi skal til hadde jeg tenkt 600 :)

Synes det var skrekkelig mye uansett :p
Nå er mine søskenbarn konfirmert for lenge siden da.. Men lillebror skal konfirmeres i mai, og jeg tenker rundt 300-500 kanskje.
Ja kanskje det men vi ga det til den første også sa folk at det var litt mye men følte ikke å gi mindre da vi skulle på den andre for eg er veldig for likestilling :-P

Jeg ville gitt for 500,- Vanskelig med den du ikke skal til, da jeg ikke har det sånn selv.. Kanskje 2/300?

Back
Topp