konfirmasjon..

Miramarmora

Forelsket i forumet
Ja, i dag ska vi i konf. Har nå holdt på i 1 time å prøvd finne ut hva jeg skal ha på meg... Er søren ikke lett når jeg ikke skal bruke hold in strømpebukse Bruker ALTID d når jeg ska pynte meg, men nå kjenner jeg det er ubehagelig nok med vanlig tights...  Skal ikke være lett. Har ikke akkurat så stram kropp, derfor d er så vanskelig å finne noe eg føler meg vel i. Jaja, Stay positiv, det er jo for en god sak

Da lærte jeg noe nytt Visste ikke at man ikke kan bruke hold in, men så har jeg aldri brukt det heller så er ikke krise.

Kos deg masse i konfirmasjonen! Håper dere har finere vær enn hva vi har her i dag =)

TeaCup skrev:
Da lærte jeg noe nytt Visste ikke at man ikke kan bruke hold in, men så har jeg aldri brukt det heller så er ikke krise.

Kos deg masse i konfirmasjonen! Håper dere har finere vær enn hva vi har her i dag =)

Vel, jeg har aldri hørt at man ikke ska bruke d.. MEN, d jeg mente var at d er siiinnsykt ubehagelig nå når d stikker og vokser, og er oppblåst..  Så da vil jeg heller klare meg uten. Bedre at jeg venner meg til det nå, for når magen begynner vokse er d uaktuelt for meg ihvertfall

Miramarmora skrev:

TeaCup skrev:

Vel, jeg har aldri hørt at man ikke ska bruke d.. MEN, d jeg mente var at d er siiinnsykt ubehagelig nå når d stikker og vokser, og er oppblåst..  Så da vil jeg heller klare meg uten. Bedre at jeg venner meg til det nå, for når magen begynner vokse er d uaktuelt for meg ihvertfall

Aah, hehe, misforsto litt i farta jeg da

Men er helt sant at det er like greit å venne seg til sånt helt fra starten av

Back
Topp