Konene's vei til drømmebaby

Har hatt litt sånn menssmerter, men ikke noe mer enn det. Vet ikke hvor vondt det evt skal være. Hehe. Ja, det er så bra at det ikke var noe avlvorlig hos deg og at alt sto bra til med lille! Var virkelig på tide at det gikk deres veg nå:Heartred Jeg tenker jeg får vente å se hva prøven sier også får jeg ta kontakt med riksen å høre hva de sier. Hvis det fortsatt er økning så vil jeg absolutt inn til en sjekk. Er 5+1 i dag.
Ser ikke så mye enda da, så kanskje greit å få tatt tul etter hjertet begynner å slå. Håper virkelig for dere❤️
Vanskelig å skille de murringene, det er jo normalt å ha i svangerskapet også.
 
Søsken Forsøk nr 2:

12 dpo i dag. Satt inn fryst blasto forrige fredag og testdato fra riksen er fredag den 03/03

Fått så å si blenda tester siden jeg startet å teste 8 dpo. I dag kunne jeg skimte et lite håp allikevel!? Selvom jeg innerst tenker at det burde vært sterkere om det var noe.
E5B17271-8AF4-4276-B022-7850EB2969DF.jpeg
 
Hvordan gikk det?
Hei. Vi lever fortsatt i uvissheten. Blodprøve viste hcg på 16 som ikke var så oppmuntrende. Tok så en ny test 2 dager senere hvor hcg da hadde steget til 46. De mente det var tilfredsstillende stigning men at vi ikke skulle slå jubelen løs helt enda. Skal ta ny test på onsdag. Men hjemmetestene blir liksom ikke noe spesielt sterkere, så jeg tviler på at dette blir noe:dontknow
 
Hei. Vi lever fortsatt i uvissheten. Blodprøve viste hcg på 16 som ikke var så oppmuntrende. Tok så en ny test 2 dager senere hvor hcg da hadde steget til 46. De mente det var tilfredsstillende stigning men at vi ikke skulle slå jubelen løs helt enda. Skal ta ny test på onsdag. Men hjemmetestene blir liksom ikke noe spesielt sterkere, så jeg tviler på at dette blir noe:dontknow

håper på det beste❤️ hvordan ser testene ut nå?
 
31.05.20

3 søskenforsøk.

Vært å fått satt inn blasto nr 3 av 5. Sakte men sikkert begynner det å minke i fryseboksen vår. Håper alle gode ting er 3 og at den holder seg denne gangen.

Testdato 09.06 men første testen ryker nok på fredag.

:):):)
 
Nederst 10 dpo og den øverste er i dag 11 dpo. Håper den klamrer seg fast og at jeg ikke mister igjen iløpet av uka eller neste igjen!
482B4EDA-8CC4-4291-86B0-1CB5593C7063.jpeg
 
Oj det er jo fantastisk! Gratulerer sier jeg! Krysser fingrene for at den holder seg på plass helt til termin. :love017
 
Back
Topp