Konene's vei til drømmebaby

Å, disse skrulledagene husker jeg som om det var i går. Håper det er de siste for deg nå! Ja, det stemmer, jeg var det på det insettet som var positivt :joyful: Så håper det blir et like bra outcome som jeg hadde:smiley-angelic001:Heartpink Krysser fingrene for deg:love7
Ja, de er ikke gode disse dagene.. Håper virkelig at det er gullegget som klorer seg fast nå:smiley-angelic001:Heartred
 
Snapchat-1379169837.jpg
Her er dagboken litt glemt bort.

Vår perfekte Ea kom til verden 2 mai.:Heartpink

Kort oppsumert:

Ble satt igang onsdag, fredag tok de vannet og etter 10 timer i aktiv fødsel kom hun ut kl 08.14 lørdags morgen. Mormor var jordmor. Mistet 1.8l blod, så lå på føden helt fram til kl 17.30 den dagen for å få blodoverførsel. Så vi fikk over 24t tilsammen på føden før kona måtte dra når vi skulle over på barsel. Tirsdag kl 23.30 fikk vi endelig lov å reise hjem:love7

Vi storkoser oss hjemme og vesla er så snill:notworthy:Heartpink:Heartred
 
Last edited:
Tusen takk. Har lagt ut en oppdatering nå. Hvordan går det med deg og prøving? :smiley-angelic001
Åh hellandussen så nydelig:Heartpink
Gratulerer så mye med lille Ea! Så herlig å ha med mormor på fødsel:love7

Her er vi i gang med det 3.forsøket, denne gangen kjører vi privat på Hausken. Begynte med kort protokoll på lørdag. Har hatt 3 FER totalt på Riksen, og har fortsatt 4 i frysen der, men får ikke noe ekstra støttemedisin hos dem, så har ikke store troa på det som er igjen..

Har tatt hysteroskopi og endometriet test hos Hausken, så venter på svar på siste test.

Nyt tilværelsen med den lille:Heartpink
 
Søskenforsøk
I dag har vi fått satt inn 1 av de 5 vi har på frys. Lille frøkna er 6 1/2 mnd og vi visste tidlig at vi kom til å skulle prøve på et søsken relativt rask igjen etter fødselen. Med tanke på alt som skjer om dagen med koronaen trudde vi ikke at det kom til å skje så fort men det ble det alikevell. :happy:

Så nå er vi spent på om det blir et søsken. Testdato 26/11. Tenker å starte testing tidlig denne runden siden jeg ikke testet så mye på de 6 forrige fosøkene. Kjenner vi har en helt annen ro denne gangen:joyful:
 
Røyk på en til i kveld, og begynner virkelig å tro på at dette blir noe:love7
 

Vedlegg

  • 20201123_185022.jpg
    20201123_185022.jpg
    6,6 KB · Visninger: 81
Begynte å blø i dag. Er på ferie hos svigers og skal ikke inn på riksen før til mandag. Tror nok ikke det gikk veien alikevell.
 
Ånei❤️ Sender deg en god klem❤️
Takk:Heartred Er veldig frustrerende det her. Hatt blødninger av å på siden Tirsdag. Tok blodprøve onsdagen og i dag. Fikk svar på hcg fra onsdag og den var på 1900, så veldig spent på dagens prøvesvar. Har hatt 2 runder med "mye"(?) Blod. Men er kun ferskt det som kommer. Er fortsatt kvalm og øm i puppene så skjønner ikke helt hva som skjer. Men tenker jo fortsatt at dette her kan umulig gå veien.. Hvordan går det med deg?
 
Takk:Heartred Er veldig frustrerende det her. Hatt blødninger av å på siden Tirsdag. Tok blodprøve onsdagen og i dag. Fikk svar på hcg fra onsdag og den var på 1900, så veldig spent på dagens prøvesvar. Har hatt 2 runder med "mye"(?) Blod. Men er kun ferskt det som kommer. Er fortsatt kvalm og øm i puppene så skjønner ikke helt hva som skjer. Men tenker jo fortsatt at dette her kan umulig gå veien.. Hvordan går det med deg?
Hvis du ikke har smerter, så kan det jo fortsatt være en mulighet da❤️ Jeg hadde en del blødninger 6+3 og litt 6+5. Men fortsatt liv her, er 9+4 i dag❤️ Krysser fingrene for at det er en luring der! Skal du inn på klinikken for sjekk? Hvor langt er du?
 
Hvis du ikke har smerter, så kan det jo fortsatt være en mulighet da❤️ Jeg hadde en del blødninger 6+3 og litt 6+5. Men fortsatt liv her, er 9+4 i dag❤️ Krysser fingrene for at det er en luring der! Skal du inn på klinikken for sjekk? Hvor langt er du?
Har hatt litt sånn menssmerter, men ikke noe mer enn det. Vet ikke hvor vondt det evt skal være. Hehe. Ja, det er så bra at det ikke var noe avlvorlig hos deg og at alt sto bra til med lille! Var virkelig på tide at det gikk deres veg nå:Heartred Jeg tenker jeg får vente å se hva prøven sier også får jeg ta kontakt med riksen å høre hva de sier. Hvis det fortsatt er økning så vil jeg absolutt inn til en sjekk. Er 5+1 i dag.
 
Back
Topp