Konene's vei til drømmebaby

received_2457515854504761.jpeg
For en følelse å kunne overraske kona med denne når jeg kom til jobben hennes i dag. Er så lykkelig:Heartbigred
 
Last edited:
Så fin test :happy::happy: Masse lykke til med hcg-prøven! Tida står virkelig stille når man venter!
Ja, ganske utrolig egentlig hvor sakte tiden kan gå da. Er jo ikke rart man blir litt smårrar i dette greiene her når vi hele tiden må gå å vente og vente og vente. Hehe:facepalm::joyful:
 
Gratulerer så mye☆ ble hun overrasket?:happy:
 
Hvordan går det med dere?:joyful:
Det går bra:joyful: Litt Småkvalm av og på, samme med trøtthet og ømme pupper egentlig. Kjenner jeg gleder meg ufattelig mye til 2/10 hvor vi forhåpentligvis får se et bankene hjerte. Klarer liksom ikke helt å tro på at det skal gå bra enda. :sorry: men må håpe at så lenge det ikke er kommet noe blod enda så er alt bra:joyful:
Hvordan går det med deg? Synes det var så utrolig synd at det ikke gikk veien for deg. Men håper fryseforsøket blir en spir nå da:Heartred
 
Det går bra:joyful: Litt Småkvalm av og på, samme med trøtthet og ømme pupper egentlig. Kjenner jeg gleder meg ufattelig mye til 2/10 hvor vi forhåpentligvis får se et bankene hjerte. Klarer liksom ikke helt å tro på at det skal gå bra enda. :sorry: men må håpe at så lenge det ikke er kommet noe blod enda så er alt bra:joyful:
Hvordan går det med deg? Synes det var så utrolig synd at det ikke gikk veien for deg. Men håper fryseforsøket blir en spir nå da:Heartred
Det går bra skal du se, går fort til 2. nå da:)
Det går greit med meg, er så mye annet som skjer rundt meg nå, så mye av energien går til det.. Håper første frys er vår mulighet:Heartred
 
20191002_181708.jpg
8+0 og tul i dag. For en opplevelse :love7
Alt så bra ut og lille bøllefrø er 15mm lang og hadde 200 hjerteslag i minuttet.
 
Gratulerer så mye❤️
 
Back
Topp