Konene's vei til drømmebaby

9 dpo:
Føler meg ikke gravid. Er småsyk, uggen form. Begynte i dag å kjenne litt menssmerter, puppene er ømme men ikke noe spesielt mye. Tror jeg forventer at jeg liksom skal kjenne at NÅ, nå er jeg gravid, om det skulle være en graviditet som er på gang. Blir motløs og tenker at det aldri kommer til å være vår tur. Tok test i går og var fullstendig klar over at den kom til å være negativ siden det kun var 8 dpo, men man har jo alltid det lille håpet da om at det skulle titte frem en liten strek. Var i tillegg ikke en tidligtest, så vet ikke hvorfor jeg blir så skuffet.
Huff, mye syting her. Nå skal jeg ta meg en kald øl (alkofritt) å prøve å ikke tenke mer på det! Er vell for tidlig å gi opp håpet allerede! Vis vedlegget 306991
Det er nesten 1 uke for tidlig å gi opp håpet:Heartred
Klemmer!
 
Du må bruke tidlig test (10mlu) så tidlig vet du ;)

Jeg skimtet såvidt en strek 8dpo på den. Og det kan nesten like godt ha vært god viljen :hilarious:

Håper for dere :happy::happy:
 
Du må bruke tidlig test (10mlu) så tidlig vet du ;)

Jeg skimtet såvidt en strek 8dpo på den. Og det kan nesten like godt ha vært god viljen :hilarious:

Håper for dere :happy::happy:
Ja, jeg vet. Hehe. Men hadde bate 25mlu. Den ene testen er tatt lørdag før vi satt inn på mandag, så det er ovitrellen og den andre er den jeg tok 8dpo. Tror jeg skal prøve å holde meg til testdato på onsdag nå. Kjenner at det blir tungt med negativ test før det, så da er det best å bare få det bekreftet og kunne legge en ny plan med en gang om det skulle være negativt. Veldig flad for at vi har 5 på frys denne gangen, som alle var av god kvalitet og som er blasto. Det gir meg iallefall litt mot og håp om det ikke skulle gå veien. Er jo redd dette ikke går denne gangen heller siden jeg har vært dårlig (forkjøla og feber) siden onsdag. Men hvem vet. Håper helt til jeg får det motbevist! :joyful:
Takk for at du håper med oss:joyful:
Hvordan går det med deg da? :)
 
Jeg krysser fingrene for dere :) at du er syk trenger ikke å være negativt, det sies at med nedsatt immunforsvar så tar kroppen lettere i mot et embryo. Hvor mye sannhet det er i det vet jeg ikke da... men lykke til:Heartred
 
Ja, jeg vet. Hehe. Men hadde bate 25mlu. Den ene testen er tatt lørdag før vi satt inn på mandag, så det er ovitrellen og den andre er den jeg tok 8dpo. Tror jeg skal prøve å holde meg til testdato på onsdag nå. Kjenner at det blir tungt med negativ test før det, så da er det best å bare få det bekreftet og kunne legge en ny plan med en gang om det skulle være negativt. Veldig flad for at vi har 5 på frys denne gangen, som alle var av god kvalitet og som er blasto. Det gir meg iallefall litt mot og håp om det ikke skulle gå veien. Er jo redd dette ikke går denne gangen heller siden jeg har vært dårlig (forkjøla og feber) siden onsdag. Men hvem vet. Håper helt til jeg får det motbevist! :joyful:
Takk for at du håper med oss:joyful:
Hvordan går det med deg da? :)
Hehe, skjønner.. klarer du vente så lenge ? Så sterk du er!☆:hilarious: sykdom gir jo ofte større sjangse for gravididtet er min erfaring :D

Det går greit med meg :happy:
 
Jeg krysser fingrene for dere :) at du er syk trenger ikke å være negativt, det sies at med nedsatt immunforsvar så tar kroppen lettere i mot et embryo. Hvor mye sannhet det er i det vet jeg ikke da... men lykke til:Heartred
Åå, jeg har blitt fortalt (av ei venninne) at hvis jeg er syk så tar ikke kroppen til seg noe "nytt" og fokuserer heller på å prøve å gjøre meg frisk ,så jeg har vært overbevist om at håpet da er ca lik null. Så jeg likte det du skrev bedre og fikk plutselig litt mere håp. Takk! Hva som er det "riktige" har egentlig ikke så mye å si, men godt å høre at noen har en annen oppfattelse av det:joyful: Krysser fingrene nå i innspurten og er spent på om jeg klarer å la vær å teste:nailbiting::joyful:
 
Hehe, skjønner.. klarer du vente så lenge ? Så sterk du er!☆:hilarious: sykdom gir jo ofte større sjangse for gravididtet er min erfaring :D

Det går greit med meg :happy:
Det gjenstår å se, vil både teste og ikke teste. Er så "redd" for resultatet og synes jo det er best egentlig å få et 100% riktig svar når jeg tar blodprøven enn å sitt å tyde en test. Hehe.
Håper du har rett og at sykdommen kan gi noe positivt ut av det. :joyful::joyful:
 
:facepalm:så lenge klarte jeg å holde meg.. Fortsatt 25mlu tester. Men ja, både jeg og kona synes jo at det ser ut som en strek:nailbiting: ene bildet er ganske redigert (men en kan vell ikke redigere på strek om det ikke er noe farge der, så burde jo vær like gyldig selv om :wacky:)
Den nederst tatt 24 (ovitrelle rester)
Midten tatt på fredag
Øverste tatt nå i kveld. (Var bare 2t siden sist jeg tisset da jeg tok testen)
20190901_202035.jpg
20190901_202018.jpg
 
Ser streken!! Så spennende❤️
 
Gratulerer❤️
 
Så fin test :happy::happy: Masse lykke til med hcg-prøven! Tida står virkelig stille når man venter!
 
Back
Topp