Konene's vei til drømmebaby

Uttak:

Kjempe fornøyd med uttak, legene og alt i dag. Bedøvelsen var litt vondere i dag enn jeg kan huske den var sist. Men det gikk jo bra. Vi fikk ut 13 egg i dag, 1 mer enn sist og vi er super happy med det. Follikene var mye større nå enn sist så håper og krysser fingrene for at det er noen fler modne nå enn sist:joyful::joyful::joyful::joyful::joyful:
 
Uttak:
Kjempe fornøyd med uttak, legene og alt i dag. Bedøvelsen var litt vondere i dag enn jeg kan huske den var sist. Men det gikk jo bra. Vi fikk ut 13 egg i dag, 1 mer enn sist og vi er super happy med det. Follikene var mye større nå enn sist så håper og krysser fingrene for at det er noen fler modne nå enn sist:joyful::joyful::joyful::joyful::joyful:
Ååååh, så fantastisk!!:D:Heartred
 
Tlf fra riksen:

Er så glad for at de ringer tidlig, for å gå å vente på den tlf hvor en skal få høre hvor mange som er befruktet og når de planlegger innsett, den tiden føles laaaaaaaang. Og så mange tanker a gitt. Men ja.
De ringte og kunne fortelle det at
9 egg er befruktet!!! :dance011
Og de dyrkes til blasto! Jeg er i ekstase. :love7Fikk beskjed om at hvis mange falt fra i morgen ville de ringe å forandre til at vi får innsett på lørdag istedet. Noe som også går bra, alt er bedre enn 2 dagers som vi fikk sist. :D
 
Tlf fra riksen:
Er så glad for at de ringer tidlig, for å gå å vente på den tlf hvor en skal få høre hvor mange som er befruktet og når de planlegger innsett, den tiden føles laaaaaaaang. Og så mange tanker a gitt. Men ja.
De ringte og kunne fortelle det at
9 egg er befruktet!!! :dance011
Og de dyrkes til blasto! Jeg er i ekstase. :love7Fikk beskjed om at hvis mange falt fra i morgen ville de ringe å forandre til at vi får innsett på lørdag istedet. Noe som også går bra, alt er bedre enn 2 dagers som vi fikk sist. :D
Åååhh, så herlig!!:D:Heartred
Her fikk jeg ut 11 egg nå, håper på blasto:smiley-angelic001:joyful:
 
26.08.19
Endelig er jeg ruger igjen. Og denne gangen med en perfekt blasto. Legene var så optimistiske å sa at den ikke kunne vært bedre. Så nå håper jeg kroppen gjør sin del og at jeg får møte den lille om 9 mnd!
Vi fikk også 4 blastoer på frys!! Er virkelig fornøyd. Usikker hvor mange, men legen sa at de hadde noen som var litt treige som de ville dyrke videre til i morgen, så vi skulle få en tlf med endelig resultat før 12.
Tror jeg kommer til å få sjokk om vi faktisk får enda fler på frys! Endelig iallefall en tlf jeg ikke gruer meg til å få. Er så fornøyd at både fler på frys eller ikke er et greit svar å få:joyful:
 
Gratulerer så mye som ruger og med et supert resultat!!!
 
Gratulerer som ruger :happy: fikk du tlf idag?:angelic:
 
Tlf fra riksen

Enda et egg hadde klart seg og ble frosset ned i dag. Så nå har vi 5 blastoer på frys. 6 av 9 befruktete ble godkjente 5 (1 på 6) dagers. Hadde ikke trodd vi skulle få et så bra resultat. :smiley-bounce016:cool05
 
6 dpo
Trudde jeg skulle unngå å starte så fort med å analysere alt jeg kjenner, men dengang nei. Har hatt murringer/stikking flere ganger i dag og jeg veksler mellom tanker om at egget ikke fester seg, at kroppen har startet prosessen med å bryte ned å gjøre klart til mens og at det nå kanskje fester seg pg at det er det jeg kjenner. Begynner også å få litt vondt i halsen å føler meg litt sånn smådårlig. Ikm er 5 september og jeg får ALDRI mens før jeg skal. Mere tver i mot så pleier jeg stort sett å gå noen dager over. Håper dagene går fort fram til test dato. Vært hjemme i dag, men jobber resten av uka, fri søndag og jobb igjen hele neste uke. Så det burde jo gå greit. Tror jeg ville tenkt mer om jeg skulle gått hjemme vær dag.
Den ventetiden altså..

Forresten, noen som vet hvordan jeg får redigert første innlegget mitt? Har oppdadert den en gang, men nå får jeg ikke til det:banghead:
 
Så rart at du ikke får til å redigere innlegget ditt, da hadde jeg prata med moderator.

For et flott resultat! Kjempe:)

Rugedagene er skikkelig skrulledager :shy: håper symptomer er tegn på graviditet.:D
 
9 dpo:
Føler meg ikke gravid. Er småsyk, uggen form. Begynte i dag å kjenne litt menssmerter, puppene er ømme men ikke noe spesielt mye. Tror jeg forventer at jeg liksom skal kjenne at NÅ, nå er jeg gravid, om det skulle være en graviditet som er på gang. Blir motløs og tenker at det aldri kommer til å være vår tur. Tok test i går og var fullstendig klar over at den kom til å være negativ siden det kun var 8 dpo, men man har jo alltid det lille håpet da om at det skulle titte frem en liten strek. Var i tillegg ikke en tidligtest, så vet ikke hvorfor jeg blir så skuffet.
Huff, mye syting her. Nå skal jeg ta meg en kald øl (alkofritt) å prøve å ikke tenke mer på det! Er vell for tidlig å gi opp håpet allerede!
20190830_210906.jpg
 
Back
Topp