Kondompølser på barnetv...

Syns jo det var et underlig valg til barnetv, må da finnes andre alternativer? Men ikke noe jeg hadde hisset meg opp over.

Syntes det var litt spesielt.. Dårlig planlagt

Ikke fått med meg :p men jeg har nok en litt sånn spess humor. For tenker at sånt er vittig. Å lager ikke vi stort nummer ut av det. Så blir ikke det noe big deal heller ;)

Like greit at snuppa ikke liker de programmene!

Om snuppa skulle se kondom hjemme vil jeg gjerne kunne fortelle selv at det er ballonger og helst ikke snakke om det med barn. Hadde vel reagert mindre om det var rettet mot tenåringer.

Også det jeg reagerer aller mest på er fysj kondompølse!!! Høres veldig ekkelt ut i forhold til latex og eventuelt glidemiddel mange kondomer har samt uhygienisk! Fins andre alternativer til å lage pølser!

Mye rart man kan reagere på. Jeg kaller da p pillene mine for ikke flere babyer piller og min datter på 3 år synes det er helt perfekt. Hadde nok forklart det på samme måte ang en kondom. Men barn ser litt anderledes på ting enn det vi gjør og vi voksne har nok tendensen til å glemme det innimellom.

Siden jeg vet hva den brukes til så tenker jeg fysj, så ekkelt! Hadde ikke tatt i de pølsene engang. :P Men tror neppe det er katastrofe med tanke på barn. De har ikke det samme forholdet og erfaringen med kondom som vi voksne har.

Men fy, det bildet var ekkelt. :P Mat og kondom hører ikke sammen! :P

Like greit at snuppa ikke liker de programmene!

Om snuppa skulle se kondom hjemme vil jeg gjerne kunne fortelle selv at det er ballonger og helst ikke snakke om det med barn. Hadde vel reagert mindre om det var rettet mot tenåringer.

Også det jeg reagerer aller mest på er fysj kondompølse!!! Høres veldig ekkelt ut i forhold til latex og eventuelt glidemiddel mange kondomer har samt uhygienisk! Fins andre alternativer til å lage pølser!
Hvorfor kan ikke ungen bare få vite hva det er? Hvorfor er det mer uhygienisk enn vanlig ballonger?

Siden jeg vet hva den brukes til så tenker jeg fysj, så ekkelt! Hadde ikke tatt i de pølsene engang. :P Men tror neppe det er katastrofe med tanke på barn. De har ikke det samme forholdet og erfaringen med kondom som vi voksne har.

Men fy, det bildet var ekkelt. :P Mat og kondom hører ikke sammen! :P
Så lenge kondomene er ubrukte så er det jo renere enn ballonger.

Hvorfor kan ikke ungen bare få vite hva det er? Hvorfor er det mer uhygienisk enn vanlig ballonger?
Liker du tanken på glidemiddel til maten så hver så god.

Og nå er jenta mi 4 år så nei hun trenger virkelig ikke vite det enda!
Prevensjon skal hun få grundig innføring i når den tiden kommer men hun har på sine 4 år aldri sett en kondom som jeg vet om og trenger ikke se det i forbindelse men at kanskje mormor har en ballong i veska på tv heller.
Rett og slett usmakelig!

Liker du tanken på glidemiddel til maten så hver så god.

Og nå er jenta mi 4 år så nei hun trenger virkelig ikke vite det enda!
Prevensjon skal hun få grundig innføring i når den tiden kommer men hun har på sine 4 år aldri sett en kondom som jeg vet om og trenger ikke se det i forbindelse men at kanskje mormor har en ballong i veska på tv heller.
Rett og slett usmakelig!
Nå finnes det kondomer uten glidemiddel også. Og de sa jo det var en ballong, ikke kondom.

Bortsett fra at kondomene har jo noe glidemiddel på seg, syns jo det virker ekkelt å skulle ha i maten?
Finnes uten glidemiddel også. Og glidemiddel er jo ikke farlig og finnes både med og uten smak, for smak og behag *ler*

Finnes uten glidemiddel også. Og glidemiddel er jo ikke farlig og finnes både med og uten smak, for smak og behag *ler*

Nei farlig sa jeg ikke at det var, men jeg hadde ikke tenkt at jeg ville hatt det i middagen likevel.

Nå finnes det kondomer uten glidemiddel også. Og de sa jo det var en ballong, ikke kondom.
Ja og skal noen fortelle det til vår datter vil jeg helst fortelle det selv.
Gjerne legge ting at det er til voksne og ikke noe barn skal leke med!

Og ja finnes kondomer uten glidemiddel men i de fleste kondomer man kjøper idag er det med glidemiddel og om "mormor" har det i veska som vi skal lage mat med så vet man vel heller ikke om det er med eller uten!

At jeg ikke syns det har noe på tv å gjøre burde da vel være opp til meg!
Hadde det hvert et program som gikk mellom 18.30-20.00 hadde jeg ikke brydd meg for da er målgruppen tydelig mye eldre!

Back
Topp