kondolanse kort

PolarZebra

Elsker forumet
Hva skriver man på dem? Har kjøpt blomst og kort til bestefar, men aner ikke hva jeg skal skrive på det :( Vil ikke ha noe "vanlig" heller, om dere skjønner?!

ord er fattig, så ett smil du skal få :) tenk på oss andre som er glad i deg nå

sorgen er lang og vil alltid bestå

men med gode venner vil du få tiden til å gå

Tok det fra Hobbyforumet =)

*knurr* Skriver for å lese...

someeone skrev:
ord er fattig, så ett smil du skal få :) tenk på oss andre som er glad i deg nå

sorgen er lang og vil alltid bestå

men med gode venner vil du få tiden til å gå

Tok det fra Hobbyforumet =)

Det var nydelig :')

Gud så at du var trøtt, og at ingen kunne kurere deg. Så Han strakte ut hånden sin og sa "kom hjem til meg". Et varmt hjerte sluttet å slå, en sliten kropp fikk ro. Gud knuste hjertene våre, for at du hos Ham skal få bo.

(God saw she was getting tired, and a cure was not to be. So he put His arms around her and whispered, "come home with me". A golden heart stopped beating, hardworking hands put to rest. God broke our hearts to prove to us, He only takes the best.)

Jeg mistet selv mormor for to uker siden, og jeg føler med deg i sorgen.

*En rosa og en blå* skrev:
Gud så at du var trøtt, og at ingen kunne kurere deg. Så Han strakte ut hånden sin og sa "kom hjem til meg". Et varmt hjerte sluttet å slå, en sliten kropp fikk ro. Gud knuste hjertene våre, for at du hos Ham skal få bo.

(God saw she was getting tired, and a cure was not to be. So he put His arms around her and whispered, "come home with me". A golden heart stopped beating, hardworking hands put to rest. God broke our hearts to prove to us, He only takes the best.)

Jeg mistet selv mormor for to uker siden, og jeg føler med deg i sorgen.

Også veldig nydelig :')

Back
Topp