konditorfarge??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
noen som har prøvd den røde konditorfargen på ica og meny?? den er tysk er den noe bra???
også lurte jeg på noe... jeg skal farrge mmf rødt. blir den ikke litt klissete eller tar dere på melis for å få den ikke klissete (haha fant ikke noe ord jeg kunne skrive der.)

Aner ikke hvordan konditorfarge de har på Ica. Men generelt, jo mer konsentrert farge, jo mindre klissete blir massen. Jeg bruker paste-farger. Flytende farger syns jeg bare blir klin.

Blir massen klissete har jeg i litt mer melis.

ORIGINAL: merete_80

Aner ikke hvordan konditorfarge de har på Ica. Men generelt, jo mer konsentrert farge, jo mindre klissete blir massen. Jeg bruker paste-farger. Flytende farger syns jeg bare blir klin.

hvor får man kjøpt det?

Jeg vil anbefale gelefargene fra Cacas (wilton)! (Pastefarger også som noen kaller det)
MYE bedre farge, blir mye finere farge med dem! [:)]

bruk heller wilton sin... 

ORIGINAL: reidis

hvor får man kjøpt det?

jeg kjøper min på jernia... har mye tøffe farger og annent stash til kake[:)]

hvor får man kjøpt det?

Jeg bestiller på ebay. Er ikke så himla fornøyd med Wilton sine farger (dvs, var det frem til jeg oppdaget andre merker).

Den desidert beste rødfargen er fra Sugarflair og heter Red Extra (samme gjelder svartfargen). Har ei i england jeg handler konditorfarger fra som jeg er veldig happy med.

ORIGINAL: *FruM*

Jeg vil anbefale gelefargene fra Cacas (wilton)! (Pastefarger også som noen kaller det)

hvor får jeg kjøpt det? finner jeg det på jernia?
må ha den til torsdag :) rekker ikke cacas etter jobb

ORIGINAL: Zera

hvor får man kjøpt det?

jeg kjøper min på jernia... har mye tøffe farger og annent stash til kake[:)]

er det flytenden farge? er den røde bra? mini har bursdag og skal laget rorry bilen og da trenger jeg at den blir ordentlig rød litt kedelig med rosa bil haha

enig i dette... Wilton farger er supre[:D]

er det flytenden farge? er den røde bra? mini har bursdag og skal laget rorry bilen og da trenger jeg at den blir ordentlig rød litt kedelig med rosa bil haha

Jernia fører Wilton farger. Litt gult i når du farger, kan hjelpe mot rosaskjær.

Jernia fører Wilton farger. Litt gult i når du farger, kan hjelpe mot rosaskjær.

fordi min mmf er nå rosa.. [:(]
må få kjøpt en annen BRA rød konditorfarge så den blir rød

hvor får jeg kjøpt det? finner jeg det på jernia?
må ha den til torsdag :) rekker ikke cacas etter jobb

Ja, de er nok på jernia! [:D]

.

....

Lettere å farge marsipan rød enn sukkerpasta.

Du må ha fargepasta. Konditorfarge fra butikken kan du glemme å få rød i hvit sukkerpasta(og annen pasta/marsipan)

Rød og sort farge er de vanskeligste å få til, må bruke en del farge. Ta i litt og litt av gangen å kna det inn.

ORIGINAL: nuttis

Lettere å farge marsipan rød enn sukkerpasta.

Du må ha fargepasta. Konditorfarge fra butikken kan du glemme å få rød i hvit sukkerpasta(og annen pasta/marsipan)

Rød og sort farge er de vanskeligste å få til, må bruke en del farge. Ta i litt og litt av gangen å kna det inn.

men funker de fargene fra jernia da?

Back
Topp