Kondensert melk søt ??

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hvor får man kjøpt det ?? Får man fks kjøpt det på vanlige butikker som en vanlig spar butikk ? :) noen som vett

Har funnet det på ICA maxi før. Mulig Ultra har?

Jeg pleier å kjøpe i sverige:)

Har funnet det på ICA maxi før. Mulig Ultra har?

Jeg pleier å kjøpe i sverige:)
Aha. . Har aldri kjøpt det før Serdu ;) hadde tenkt og bake noe vanilje fudge så da trenger jeg det :P får gå og lete.. har bare en spar butikk i nærheten så hadde håpet jeg slapp å gå så langt :P

Jeg handler det på kiwi, står ved bakevarene.

Innvandrerbutikk har jeg kjøpt og :-)

Vanlig butikk. Pleier å stå ved baketing.

Her har de kun vanlig kondensert melk og ikke søt type stort sett. Bare de litt mer spesielle som har

Aha. . Har aldri kjøpt det før Serdu ;) hadde tenkt og bake noe vanilje fudge så da trenger jeg det :P får gå og lete.. har bare en spar butikk i nærheten så hadde håpet jeg slapp å gå så langt :P

Bruker det i twixen min, så kjøpte det her om dagen faktisk :)

Viking melk på Rema 1000 :-)

Sett det på europris og utenlandske matbutikker :)

Jeg kjøper på invandrerbutikk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg lagde nettopp fudge og måtte ha kjørt 1,5t i bil for å få tak i søt kondensert melk, det gadd jeg ikke å brukte vanlig kondensert melk (viking melk) i stedet for og de ble kjempegode :D jeg bruker en oppskrift med 700g (!!) sukker i så det blir søtt nok uansett :p

Jeg lagde nettopp fudge og måtte ha kjørt 1,5t i bil for å få tak i søt kondensert melk, det gadd jeg ikke å brukte vanlig kondensert melk (viking melk) i stedet for og de ble kjempegode :D jeg bruker en oppskrift med 700g (!!) sukker i så det blir søtt nok uansett :p
Vikingmelk er super i gryteretter og er mer melk/fløte. Den søte smaker karamell og er SEIG :p

Vikingmelk er super i gryteretter og er mer melk/fløte. Den søte smaker karamell og er SEIG :p

Jeg vet, har brukt den søte tidligere, men den var plutselig ikke å få tak i her jeg bor lengre :( derfor jeg prøvde med vikingmelk istedet og ville bare si at det fungerte utmerket det også, hvis andre også har problemer med å få tak i den søte ;)

Edit; kommer sikkert litt an på oppskriften, men det funka fint i min oppskrift :p

Back
Topp