Er ganske sikker på at det vil gjøre livet ditt lykkeligere![:D] vanlig tørketrommel er ikke lovlig lenger, sier mannen, den krever utlufting [;)] Og så er det vel en stoor fordel at trommelen er rustfri [;)]
Vi har en stoor og "fin" AEG kondenstørketrommel nå, og er meget fornøyd med den[:)]
Har hatt vanlig trommel med sånn slange ut også, og kan egentlig ikke si jeg merker noe forskjell[8D] Klærne blir nå tørre i begge to[;)] Men er jo sikkert lettest med kondens med mindre dere allerede har et hull i veggen til den andre[:)]
hvis du ikke har utlufting frafør anbefaler jeg å kjøpe en kondenstrommel.
Jeg har hatt kondenstrommel fra AEG som jeg nettopp måtte skifte ut. Den sluttet å virke etter den funket uten en eneste problem i 18 år! Så jeg er storfornøyd og den nye tørketrommelen jeg har bestillt er toppmodelen fra AEG, gleder meg nå jeg få levert den
Aner ikke forskjellen, men vi har en kondens tørketrommel.. Jeg elsker tørketrommelen min :) Hadde elsket den uansett om den var vanlig eller kondens :p men pappa og dem har vanlig, føler deres klær tørker fortere enn mine [8|] Men det kan jo være merket på trommel da.. I dont know :p