Kondens eller vanlig tørketrommel? Hva er best?

bettand

Forumet er livet
Hva har dere andre? Vi må ha oss en tørketrommel har vi funnet ut, men ikke somlet oss til å kjøpe enda. Hva anbefales?

Er ganske sikker på at det vil gjøre livet ditt lykkeligere![:D] vanlig tørketrommel er ikke lovlig lenger, sier mannen, den krever utlufting [;)] Og så er det vel en stoor fordel at trommelen er rustfri [;)]

Vi har en stoor og "fin" AEG kondenstørketrommel nå, og er meget fornøyd med den[:)]
Har hatt vanlig trommel med sånn slange ut også, og kan egentlig ikke si jeg merker noe forskjell[8D] Klærne blir nå tørre i begge to[;)] Men er jo sikkert lettest med kondens med mindre dere allerede har et hull i veggen til den andre[:)]

hvis du ikke har utlufting frafør anbefaler jeg å kjøpe en kondenstrommel.
Jeg har hatt kondenstrommel fra AEG som jeg nettopp måtte skifte ut. Den sluttet å virke etter den funket uten en eneste problem i 18 år! Så jeg er storfornøyd og den nye tørketrommelen jeg har bestillt er toppmodelen fra AEG, gleder meg nå jeg få levert den

jeg syns vanlig tørketrommel var myyyye bedre[;)]

Aner ikke forskjellen, men vi har en kondens tørketrommel.. Jeg elsker tørketrommelen min :) Hadde elsket den uansett om den var vanlig eller kondens :p men pappa og dem har vanlig, føler deres klær tørker fortere enn mine [8|] Men det kan jo være merket på trommel da.. I dont know :p

me har vanlig og er knall fornøyd med den[:D] konne ikkje levd uten, hehehe. va kanskje å ta litt hardt i, men men[:D][:D]

Takk for svar alle sammen[:D]

Back
Topp