Komplimenter av din kjære

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Gir han deg ofte komplimenter om kroppen din, utseende osv?[:)]

Min er veldig flink til det, og skryter meg opp og ned hele tiden[;)][:D] godt å høre, men blir noen ganger litt flau[X(]

Ganske så fraværende her i gården...[8|]

Tror ikke han tør å si noe, med fare for at jeg skal begynne å grine igjen...[:-] Han sa en gang (helt i begynnelsen) at jeg var pen og da begynte jeg selvfølgelig å tuuute skikkelig...[X(] Ingen som har sagt noe sånt til meg før så ble litt satt ut og glad...[8D]

Joda han gjør det...

og så komplimenterer han VELDIG ofte når jeg har store hijaber på meg. Jo større de er, jo mer komplimenter får jeg. :D

Mannen min er veldig flink [:)] Får daglig høre hvor flott og pen jeg er, det er godt for selvtilliten. Jeg er ikke så flink til å gi komplimenter som ham.....

Ja, han er veldig flink [:)] Deilig å høre...

Han er veldig flink, hvertfall nå når jeg er gravid [:)]

Får høre noe fint hver dag[:)]. Også fikk jeg roser isted siden jeg er høygravid idag [:D]

Dagens ros av mannen [;)]

Ja, han er mye flinkere nå enn i starten allefall.. Da var det av typen; Du er så fin, i mørket![8|][8D]

Komplimenter? Hva er det?? [8|] [8|]

Eller jo, han er flink til å skryte av hvor greit han har det sammen med meg, hvor flink jeg er med ungene og slikt. Men komplimenter får utseende mitt får jeg sjeldent eller aldri [:-] 

Får få det en ann plass heller da, hehe [:)]

at the moment, så har jeg ingen mann, men får stadig høre av eksen hvor søt jeg er, og deilig og herlig osv...[8|]
Mannfolk altså[8D]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

Gir han deg ofte komplimenter om kroppen din, utseende osv?[:)]

Min er veldig flink til det, og skryter meg opp og ned hele tiden[;)][:D] godt å høre, men blir noen ganger litt flau[X(]

samme her!! han er VELDIG flink!! flere ganger om dagen hver eneste dag[:)] han er også flink til å si "elsker deg" og "glad i deg" flere ganger om dagen[:)]

ORIGINAL: *sdh*

Ja, han er veldig flink [:)] Deilig å høre...

[:)]

Flere ganger, hver eneste dag[:)]

Back
Topp