Kompliment

Kvitre

Forumet er livet
Litt positivitet i hverdagen [:D]
Hva er de tre fineste komplimentene du har fått??

Det beste er at jeg fikk jobbtilbud. Gikk fra teamkokk til 1.kokk mens jeg gikk hjemme med barna og ble nylig tilbud kjøkkensjefstilling (som jeg takket nei til).

Ellers er det at jeg er sterk og klok[:D]

Sånn romantiske komplemanger er det såååå lenge siden jeg fikk at jeg kan ikke huske de lengre...[&o]

Kom igjen da jenter - det er 30 som har lest, flere har fått komplimenter de husker i livet vel!!!!
For min del tror jeg det må være
1) er du skiløper? Du har en sånn trent kropp som de har...
2) har DU akkurat født?
3) Jeg har alltid lyst på deg jeg [8D][;)][:D] (hehe)

(forøvrig får jeg masse komlimenter hver dag av MyBigLove[:D])

Hm vanskelig..
Fikk høre ofte av sjefen min at jeg var en engel og hvordan det skulle gå uten meg.. var tydeligvis flink i jobben min..[8D]
At jeg er snill
Og en god og omsorgsfull mamma

Kommer faktisk ikke på noen..[&o]

Men jeg har ofte fått ros på jobben fordi jeg er effektiv, flink og iherdig.[8|][:)]

De 3 fineste jeg har fått i det siste dette...
At jeg var fresh på håret (kom fra en frisør i dag og jeg har jo nesten ikke hår[8D])
At jeg hadde ett nydelig og fint langt hår (hadde på parykk og personen visste ikke det[8D])
At jeg er nydelig[:D](min kjære mann[:D])

Tror ikke på dere som sier der ikke kommer på noen... [8D][;)]
Var ment som en positiv tråd dette her, men syns ikke det ble det akkurat....

hihi. bussjåføren sa idag "verden går videre, og det er din skyld!" så pekte han på gravidmagen min å gliste;) det er vel ett slags kompliment?

Fikk masse komplimenter nå når vi var på lanzarote pga spansken min, de syntes jg snakket veldi bra.

Og har faktisk fått en del kompliment i det siste pga håret mitt. Har ikke gjort noe spesielt med det, men siden jeg har vært så mye dårlig, har jeg ikke orket å vaske det så ofte, og det har det hatt godt av!

Fikk melding med min kjære her en dag der det stod at jeg var en fantastisk god mor og veldig snill og god kone.. [:)]
Den varmet ordentlig etter en natt jeg satt hele natten våken for å passe på lillegutt når han var syk..

Ellers.. eneste jeg kommer på nå var en som sa til meg på jobb at han syns jeg var beautiful og ville ha et kyss!
(jobber som resepsjonist og takket selvfølgelig pent nei til det) [:D]

En kollega sa igår til meg at hun ofte ble lamslått av kunnskapen min. DEN var hærlig å høre [:)][:)][:)][:)]

Ellers så får jeg lapper med komplimenter på annenhver dag i kalenderen fra sambo [8D] Og han er flink å fortelle at han syns jeg er fin osv [:)]

Fineste komplimentet jeg har fått, er for langt til å skrive nå, men gikk på personligheten min [:)]

Spesialisten jeg var hos med Gina ble helt overasket når jeg sa at jeg hadde tre barn.
Han ble enda mer overasket da jeg sa at jeg er 29 år, han trodde jeg var yngre og at Gina var mitt første barn[:D]
hyggelig kompliment å få[:)]

Hehe [:D] Artig tråd *tenke*

Jeg får endel komplimenter for kroppen min, både av jenter og gutter, men er definitivt artigst når det kommer fra jenter, da betyr det så mye mer [:D]

Forrige helg var det en kompis av Mads(som tydeligvis ikke kjenner Mads så godt [8|]) som sendte melding til han når han hadde sett meg ute: "Unnskyld at jeg sier det, men for en utrolig bra kropp Annika har!" [8D]

Høhø, lite lurt, men fint å høre når man er nysingel [:D]

Ellers er det jo:

"Har DU nettopp født!?"
"Er DU mamma til en 1åring, så ung og fresh som du ser ut"
"For meg kommer du alltid til å være verdens nydligste" ... [:)]

Jeeey jenter! Smiler når jeg leser [:D]
Og Annika - litt enig med deg, det betyr litt på en anne måte når det kommer fra jenter [;)]

-Du overrasker stadig med ting du kan[8|][:D]!
-Skryt for å være flink i jobben min.
-Så fin du var i dag.

Komplimenter? har jeg ikke sett...

Fikk høre fra sambo her en kveld da, at jeg ikke er en fjortis. Jeg er en pensjonist.

ORIGINAL: Skrållan

Fikk høre fra sambo her en kveld da, at jeg ikke er en fjortis. Jeg er en pensjonist.

HAHAHA, nå måtte jeg le litt... [;)]

Fikk en fin som jeg husker selv om det er mange år siden: "Du burde jo vært undertøysmodell du, med den kroppen din"....ikke like aktuellt etter 2 graviditeter, men still[:D]

Kommer ikke på så mye mer faktisk....sambo er altfor lite flink å gi kompliment[&:] Eller jo forresten, 2 åringen min sier at mamma er FIIIIN ganske ofte[:D]

ORIGINAL: Kvitre

jeg lo ikke, for å si det sånn! [8D]

ORIGINAL: Mamma Propell

Fikk en fin som jeg husker selv om det er mange år siden: "Du burde jo vært undertøysmodell du, med den kroppen din"....ikke like aktuellt etter 2 graviditeter, men still[:D]

Kommer ikke på så mye mer faktisk....sambo er altfor lite flink å gi kompliment[&:] Eller jo forresten, 2 åringen min sier at mamma er FIIIIN ganske ofte[:D]

Det er av barn man får høre det [;)] 
Dessuten er jeg sikker på at det stemmer enda...

quote:

ORIGINAL: Kvitre

quote:

jeg lo ikke, for å si det sånn! [8D]

Hehe, hadde vel kanskje ikke gjort det i den situasjonen jeg heller, men sannelig skulle jeg ikke gitt mannen dårlig samvittighet om han hadde sagt noe sånt til meg... (men nå får han VELDIG fort dårlig samvittighet da, og jeg vet akkurat hva jeg skal gjøre for at han får det [;)])

Back
Topp