kompliment....hva "fungerer" på deg?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hva er det beste komplimentet (på utseende) den flotteste fyren kan komme med til deg??

Når han kommenterer noe som ikke er åpenbart. 

ORIGINAL: mammantilenengel

det var en mann engang  som sa  til eksen

" den dama di, når man ser  henne i øynene så ser man at hun lyser av styrke"

nå mente ikke han å sjekke meg opp eller noe. men det var akuratt det jeg trengte å høre i den situasjonen. å det er ett kompliment jeg aldri kommer til å glemme.

så det andre  jeg liker  å høre er når menn sier : du har så nydelige øyne du.. å bare stirrer fortapt inni dem[;)]

så det ble to komplimenter om øynene mine.. sier det noe om kroppen ellers eller sier det noe om øynene??[8D]

jeg er enig,kompliment om øyne er det som stikker dypest hos meg.
utsagn og puppe og rumpe faller ikke i så god smak.

min kjære kaller meg en gudinne av og til [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Absolutt ingenting funker på meg[:-] Kan ikke for det,men jeg får meg ikke til å ta gubben alvorlig når vi står litt på druen begge to og han sier noe fint om hva det måtte være[8D]

må man være på druen for å gi kompliment? [8|]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Absolutt ingenting funker på meg[:-] Kan ikke for det,men jeg får meg ikke til å ta gubben alvorlig når vi står litt på druen begge to og han sier noe fint om hva det måtte være[8D]

Hvor i alle dager ellers skal jeg få det komplimentet da? Når jeg står på jobb?

dette var jo hypotetisk...
tror du jeg liksom får kompliment i hytt og pine rundtom?
jeg tenker bare hva jeg ville likt at noen sa til meg[;)]

Den aller beste kommentaren jeg noensinne har fått var da jeg sang i fylla da jeg var 17. Fyren jeg hadde noe på gang med, uskyldig flørt frem til denne kvelden, sa at jeg sang fint! Og det hørtes ut som om han mente det. Da visste jeg at han virkelig likte meg!! For det er få som synger verre enn meg, det er jeg kjent for!! Ble romantikk den kvelden ja!!

Vel,nå er jeg litt realistisk av meg da,så jeg svarte nå bare etter hva jeg har opplevd.

hehe...jeg lever i drømmeland[8D]
Liker meg i boblen min der alle de flotte mannene rundtom oser av deilige kompliment[;)]

Sorry, så ikke at det sto at det måtte være om utseende..

Skal vi seee.. Da er det vel helst komplimenter på kroppen generelt som sitter dypest.. Altså, fasongen...[8D] Det er det jeg er minst fornøyd med, så da er det alltid kjekt å høre fra andre![:)]

Jeg var på et jobbintervju, der de samlet alle som skulle intervjues og hadde en felles "samling" med informasjon" om jobben, arbeidssted og div.
Etter det hele var over og jeg skulle dra hjem, kom det en jeg hadde pratet litt med i løpet av dagen. Han sa det strålet varmt av meg, og at han visste jeg besto av mange gode egenskaper. Han sa jeg hadde en holdning og et smil som kom til å glede mange når jeg begynte i denne jobben (han var sikker på at jeg fikk jobben, selv om vi ikke visste noe enda. Og vi fikk jobben begge to).

Dette betydde mye for meg, fordi jeg er veldig innadvendt og sjenert. Føler jeg krøller meg sammen som en liten ball når jeg er utenfor min "trygge" krets.

Vel,nå er jeg litt realistisk av meg da,så jeg svarte nå bare etter hva jeg har opplevd.

hehe...jeg lever i drømmeland[8D]
Liker meg i boblen min der alle de flotte mannene rundtom oser av deilige kompliment[;)]

Jeg må lage meg en sånn boble jeg også[X(] Jeg vet knapt åssen en mann ser ut lenger[:-]

en mann er en sånn med utovertiss vettu...[8D]

et kompliment jeg aldri kommer til å glemme gikk faktisk på noe av det styggeste ved kroppen min... det var sambo som sa det en gang jeg var veldig veldig deppa og sutret litt om hvor fæl jeg følte meg med alle strekkmerkene mine.. da sa han ; vet du, jeg er faktisk veldig stolt over deg og strekkmerkene dine. det betød veldig mye for meg=)

[;)]

Back
Topp