hva er det beste komplimentet (på utseende) den flotteste fyren kan komme med til deg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammantilenengel
det var en mann engang som sa til eksen
" den dama di, når man ser henne i øynene så ser man at hun lyser av styrke"
nå mente ikke han å sjekke meg opp eller noe. men det var akuratt det jeg trengte å høre i den situasjonen. å det er ett kompliment jeg aldri kommer til å glemme.
så det andre jeg liker å høre er når menn sier : du har så nydelige øyne du.. å bare stirrer fortapt inni dem[;)]
så det ble to komplimenter om øynene mine.. sier det noe om kroppen ellers eller sier det noe om øynene??[8D]
ORIGINAL: Lissyjane
Absolutt ingenting funker på meg[:-] Kan ikke for det,men jeg får meg ikke til å ta gubben alvorlig når vi står litt på druen begge to og han sier noe fint om hva det måtte være[8D]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Absolutt ingenting funker på meg[:-] Kan ikke for det,men jeg får meg ikke til å ta gubben alvorlig når vi står litt på druen begge to og han sier noe fint om hva det måtte være[8D]
må man være på druen for å gi kompliment? [8|]
Hvor i alle dager ellers skal jeg få det komplimentet da? Når jeg står på jobb?
dette var jo hypotetisk...
tror du jeg liksom får kompliment i hytt og pine rundtom?
jeg tenker bare hva jeg ville likt at noen sa til meg[;)]
Vel,nå er jeg litt realistisk av meg da,så jeg svarte nå bare etter hva jeg har opplevd.
dette var jo hypotetisk...
tror du jeg liksom får kompliment i hytt og pine rundtom?
jeg tenker bare hva jeg ville likt at noen sa til meg[;)]
Vel,nå er jeg litt realistisk av meg da,så jeg svarte nå bare etter hva jeg har opplevd.
hehe...jeg lever i drømmeland[8D]
Liker meg i boblen min der alle de flotte mannene rundtom oser av deilige kompliment[;)]
Jeg må lage meg en sånn boble jeg også[X(] Jeg vet knapt åssen en mann ser ut lenger[:-]