Opplevde du/dere komplikasjoner etter fødsel?
For mor eller barn?
For mor eller barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får være flink med grønnsåpebad nedentil om du føler noe ikke er riktig.Barselfeber, kraftig uvi, nyrebekkenbetennelse, betennelse og morkakerester i livmor. Alt på en gang så endte med å bli henta i ambulanse etter plutselig skyhøy feber (hadde over 41 da de kom), antibiotika, utskraping og jeg vet ikke alt.. Nå har stingene etter klippet gått opp, men gyn mener det skal gro fint, jeg er sikker på det kommer til å gå skeis, så hurra for første tiden etter fødsel![]()
NEI NEI!!Du får være flink med grønnsåpebad nedentil om du føler noe ikke er riktig.
Det var ikke småtterier hvor plaget du ble. Men, vil bare si; Stingene etter klipp gikk opp til meg også ved første fødsel, var hinsides vondt ett par uker (anbefaler resept på bedøvende gel for dobesøkBarselfeber, kraftig uvi, nyrebekkenbetennelse, betennelse og morkakerester i livmor. Alt på en gang så endte med å bli henta i ambulanse etter plutselig skyhøy feber (hadde over 41 da de kom), antibiotika, utskraping og jeg vet ikke alt.. Nå har stingene etter klippet gått opp, men gyn mener det skal gro fint, jeg er sikker på det kommer til å gå skeis, så hurra for første tiden etter fødsel![]()