Komplett familie!

Bao

Glad i forumet
I forje uke kom sønn nr 2 med brask og bram! Helt fantastisk og bli 2 barnsmor! Store-lille bror ble plutselig ikke babyen i huset lengre. Han har så langt tatt det fint, klapper på lillebror og deler maten sin med han. ( Heller matskåla si i hodet hans!) Dette blir gøy! Har typisk nok fått influensa alle mann foruten om lillebror (Det håper jeg virkelig ikke han får!) Skulle ønske jeg hadde samme roen når nr 1 kom, er mye hyggeligere nå! Og selv ammingen er på plass, jeg som sleit sånn sist, og hadde innstilt meg kun på mme denne gangen!
 
Ååå.. Gratulerer som tobarnsmor! Så koselig å lese :)
Og veldig godt å høre at det går så fint med to barn, og at storebror er flink og snill. Jeg er jo veldig spent på hvordan det skal gå her ;)

Får håpe at influensaen går fort over da, det er noe dritt når veslingen er så liten som han er. Så god bedring! :)
Og gratulerer igjen <3
 
Gratulerer så mye!! Gikk fødselen bra?  Håper dere koser dere max nå! åå som jeg gleder meg til mars;)
 
gratulera så mye me lillebror :)
 
Gratulerer masse med lillebror.. Kos dere masse!
 
Gratulerer med nr 2
 
Gratulerer med nr 2
 
Gratulerer så mye!!! Så koselig å lese! :D
 
Gratulerer så mye med sønn nr 2 :D
 
Gratulerer med barn nummer to - så fint å høre at alt går så bra! Kos dere masse!
 
Heisann

Nå sitter jeg her med et brett smil om munnen å tårer i øynene emoticon
Er så glad på dine vegne at det går så bra. MASSE MASSE gratulasjoner fra meg å Alice.

Her er det ikke så mye nytt, bare oss 3 enda så vi håper det snart kan skje noe ( Lille utålmodige meg ;oP )

Stor klem til dere Alle 4 ;oD
 
Back
Topp