Kommunikasjon med babyen!

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hva gjør dere?
Jeg trykker litt forsiktig på magen der hun sparker eller tar hånden.
De to siste dagene har hun tatt en hånd der jeg har navlen, og pressa den ut :P Jeg har innovernavlem en hun gjør den til nesten hel utover. Så tar jeg et grep litt rundt området der med navlen og presser forsiktig med etpar bevegelser, nesten som massasje med fingrene. Så slipper hun armen ned igjen, så går det 10-15 sek så begynner hun igjen :D
På akkurat samme stedet! Blir liksom så rørt, det er jo en form for kommunisering med lille jenta mi :love7

Har også trykket forsiktig ned rett der hun sparker og får dult tilbake igjen ❤️Såå herlig. Mannen min har fått prøve han også. Utrolig koselig. ❤️

Pleier å stryke der hun sparker, og da sparker hun tilbake. ❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

her også, er så koselig :)

Jeg prøver å synge en nattasang for han om kvelden. Har flere ganger lagt meg hvor han har vært helt stille, så sunget litt og da fått flere spark i respons :) veldig koselig! Håper det betyr at han liker det :p

Samboer pleier å kose og prate med magen hver kveld <3 hun sparker alltid vilt rundt seg når vi legger oss, men så virker det som om hun sovner når han duller med magen. For når han slutter går det en stund også er det full fest i et par timer før jeg får sove.
Nå har han vært borte en uke. Så jeg har prøvd å kose og prate med magen sånn som han gjør, men da sparker hun bare mere :p tror det er noe med stemmen hans som gjør henne rolig :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp