kommunestyre?

Soveglad24

Forelsket i forumet
Blir valgt inn til høsten og gruer meg veldig. Skal begynne på skole til vinteren igjen, og angrer vel litt på at jeg har kommet så høyt opp på listene.... Nå er det vel forseint å snu når media har publisert dette... [:'(]
Noen som vet om man kan få permisjon visst jeg begynner på skole? Har sikkert ikke ork til alt sammen i tillegg til to små barn...

Kan du ikke bare trekke kandidaturet ditt da?

En kan søke om permisjon. Ellers synes jeg at en aldri skal si ja til å stå på en liste, hvis en faktisk ikke er villig til å jobbe for det partiet står for.

ORIGINAL: Selisabeth

En kan søke om permisjon. Ellers synes jeg at en aldri skal si ja til å stå på en liste, hvis en faktisk ikke er villig til å jobbe for det partiet står for.

Det er ikke så veldig enkelt å sitte i en forsamling når 12-13 stk pusjer deg til å si ja... Har prøvd 2 ganger å trekke meg uten å lykkes. I høst hadde jeg lyst, men nå kjenner jeg at det blir for mye.... Likvel kommer jeg til å gjøre mitt beste i kommunestyret.

ORIGINAL: Soveglad24

Det er ikke så veldig enkelt å sitte i en forsamling når 12-13 stk pusjer deg til å si ja... Har prøvd 2 ganger å trekke meg uten å lykkes. I høst hadde jeg lyst, men nå kjenner jeg at det blir for mye.... Likvel kommer jeg til å gjøre mitt beste i kommunestyret.

Du må øve på å si nei, hvis du kjenner at du faktisk ikke har lyst. NEI! Øv på å si det, ellers kan du lett si ja til mer enn du orker:)

ORIGINAL: *mumfie*

Hvor høyt på listen er du da? Er ikke sikkert du blir valgt? og du har jo selv sakt ja til å stå der.

Står på 2. plass og er kumulert... SÅ kommer nesten garantert inn.
Er jo ikke bare kommunestyret, men andre møter i høgre i tillegg.. Får vel bare ha travelt liv i 4 år med nyfødt baby og skolegang.. Er jo uansett min egen feil.. [:@]

ORIGINAL: Soveglad24

Du må øve på å si nei, hvis du kjenner at du faktisk ikke har lyst. NEI! Øv på å si det, ellers kan du lett si ja til mer enn du orker:)

Kan en søke permisjon om man skal begynne på skole?

ff

ORIGINAL: Ripley

Er det alle partiene som har offentliggjort listene sine?

Eller er det bare noen?

Er nemlig veldig spent på hvilken plass jeg er på, på kommunestyrelista i "mitt" parti....

Ikke alle har hatt nominasjonsmøter enda heller... De fleste begynner vel å komme på plass [:D] 
Må vel se på dette som en erfaring å ta med videre, i tillegg til håp om at jeg kan få idrettshallen på banen disse 4 årene.... Kanskje jeg lærer mer og blir mer attraktiv i jobbmarkedet?

gg

Er i samme situasjon, full jobb og mangel på barnevakt. Utrolig festlig, men har nå sagt ja til å stå der så [8|]

Back
Topp