Kommunen el. veivesenet

BirgitteB

Elsker forumet
Her skal jeg være flink og lette stompen og trille en tur i finværet (som ble overskyet)
Så begynner jeg å gå, veien er helt bar men fortauene de er jo speilblanke av is.
Hva med å gruse så vi som ikke er på jobb eller kjører bil kan komme trygt frem??? [:@]

Jeg måtte rett å slett gi opp og trille hjem igjen og fikk kun gått 20min, tørte ikke å gå å risikere å skli på rattataen.
Og jeg kan ikke gå på veien for det er 80 sone å det er litt skummelt så det var bare å gå hjem igjen [:@][:@][:@]

[:(] Jeg ville jo bare være flink å gå tur, også ble hele turen og det gode humøret mitt ødelagt[:(]

Ok, ja man blir trist når det er så flott vær men man
Har lissom ingen steder å gå fordi at de ikk gruser.
Og stakkars barn som går på den isen til å fra skolen

Det er veldig irriterende at de ikke tar ansvar..Her er det å veldig glatt nå, å de har ikke strødd fortauet eller noe, så hadde det ikke vært for broddene mine så hadde jeg måtte vært inne hele dagen. Jeg tenker på alle de gamle som er ute å går, møtte en gammel mann her om dagen som så vidt kom seg hjem...

Er ikke lett å komme seg fra a til b når det er sånn.. [&:]

Her jeg bor er de ganske flinke til å strø,men de strør HELE bredden,så det er umulig evt bruke spark da... Syns det er litt dumt også jeg da. Synd det ikke ble lenger tur på deg da... Nedtur når man endelig har funnet gutsen til å lette på stumpen som du sier[:D]

Slik har vi hatt det hele vinteren..enten har det vært pga snø eller pga is... de er utrolig trege med å strø å brøyte.... ringte flere ganger til kommunen å klaget...der får mn bare beskjed om at alle som kan brøyte eller alle som strør er ute å jobber med saken...

Fryktelig enkelt når vi bor 1000 mennesker på åsen, å over hlvparten ikke klarer å komme seg på jobb pga dårlige veier!! UGG!!

Back
Topp