Kommoden veltet!

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Holdt på å ordne i systemet i kommoden/stellebordet, så veltet den!:( Ble selvfølgelig skremt og begynte å gråte. Fikk tatt imot med hendene, men den kom jo borti magen. Ikke noe hyggelig opplevelse. Er jo litt glad det skjedde nå, for nå skal den festes i veggen! Skrekk og gru om noe lignende hadde skjedd når jenta var ute. Off, ikke kjekk opplevelse i det hele tatt:( Tåler jo ikke akkurat mye nå som høygravid! Ble jo vettskremt.
Men anbefaler alle å sjekke at stellbord/kommoder ikke kan velte..

Uff så ekkelt! Va nå i allefall godt som du seie at da ikkje skjedde med baby oppå!

Oi!! :eek: Men alt gikk bra med deg og babyen altså?
Takk for at du deler dette med oss. Jeg skal såå sjekke kommodene vår. Trooor ikke den skal velte da den har hjul, men bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite....

Oi!! :eek: Men alt gikk bra med deg og babyen altså?
Takk for at du deler dette med oss. Jeg skal såå sjekke kommodene vår. Trooor ikke den skal velte da den har hjul, men bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite....
Meg gikk det fint med. En smule sjokkskada en stund etterpå:) Håper det gikk fint med babyen og. Tror bare magen dunket litt i den ene skuffen. Hun er i alle fall aktiv:) Ja, off.. Bedre å være føre var.

Ja, var beldig ekkelt! Veldig glad for det. Glad jeg merket den var ustødig nå. Alle skuffene var ute da, men allikevel!

Dei burde jo tåla sopass? Va jo litt løye i grunn! Kanskje beino e stilt inn ulikt? At den får lit meir vekt på ei sia sån generelt? Eller står den heilt beint?

Så skummelt da! Det burde du klage på!
Jeg har enn stellekomode med hjul. Har aldri opplevd at den har velta. Men er litt ekstra forsiktig. Med nr.2 la jeg stellematta ned på gulvet, for eldstemann var ofte med på badet, og var redd det skulle skje ett uhell. Tror jeg kommer til å gjøre det nå også. For nå har jeg ikke bare en men to andre å følge med på.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oyda, skikkelig kjip opplevelse da. Håper du kommer over skrekken. Selv har jeg ikke skrudd fast kommoden, men skal ta en sjekk om den kan veltes lett om jeg åpner mange skuffer samtidig... Takk for warning :)

Men i alle.... Går det an da? Jeg har hatt stellekommoden stående med alle skuffene ute mange ganger, men den står stødig som fjell..... :-p

Skummelt, godt det gikk bra.. :) skal jaggu skjekke min også, bruker den på 2 åringen min nå, ikke skjedd noe før hvertfall..

Jobber med kjøkken og vi selger aldri en øy med hjul og skuffer pga av den kan velte!
Når man har alle skuffene åpne, eventuelt barna bruker dem som trapper osv flytter tyngdepunktet seg såpass at det velter! Så vær obs enten det er hjul på eller ei! Gjelder alle kommoder!

Så skummelt da! Det burde du klage på!
Jeg har enn stellekomode med hjul. Har aldri opplevd at den har velta. Men er litt ekstra forsiktig. Med nr.2 la jeg stellematta ned på gulvet, for eldstemann var ofte med på badet, og var redd det skulle skje ett uhell. Tror jeg kommer til å gjøre det nå også. For nå har jeg ikke bare en men to andre å følge med på.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er en vanlig kommode fra Jysk. Vet ikke hvor mye de skal tåle jeg. Hadde alle skuffene litt ute da, siden jeg skulle omorganisere litt. Men skal feste den til veggen:) Blir gjerne stellematten på gulvet i begynnelsen og:)

Jobber med kjøkken og vi selger aldri en øy med hjul og skuffer pga av den kan velte!
Når man har alle skuffene åpne, eventuelt barna bruker dem som trapper osv flytter tyngdepunktet seg såpass at det velter! Så vær obs enten det er hjul på eller ei! Gjelder alle kommoder!
Det vil jeg tro! Alle skuffene stod litt ute da det skjedde her..

Back
Topp