P Pinky84 Glad i forumet 20 Jan 2010 #1 noen som vet hvor eg kan finne en hvit kommode med 2 skuffer i?? noe lignende denne
P Pinky84 Glad i forumet 20 Jan 2010 #2 ja kansje d... men den må være hvit og fin... gidder ikke fikse opp noe[8D]
A alvhilde Blir kjent med forumet 20 Jan 2010 #3 Har desverre ikke anelse om hvor du kan finne noe lignende. Men lurer veldig på hvor du har funnet den svarte?:)
Har desverre ikke anelse om hvor du kan finne noe lignende. Men lurer veldig på hvor du har funnet den svarte?:)
P Pinky84 Glad i forumet 20 Jan 2010 #4 ORIGINAL: alvhilde Har desverre ikke anelse om hvor du kan finne noe lignende. Men lurer veldig på hvor du har funnet den svarte?:) ikea[;)]
ORIGINAL: alvhilde Har desverre ikke anelse om hvor du kan finne noe lignende. Men lurer veldig på hvor du har funnet den svarte?:) ikea[;)]
P Pinky84 Glad i forumet 23 Jan 2010 #7 ORIGINAL: Serine sin mamma denne er også fra ikea, men lite oppbevaringsplass ja eg har sett litt på den, kjempefin!!.. men det er den oppbevaringen eg savne litt... skal ha den på gangen, så trenge plass til luer,votter osv
ORIGINAL: Serine sin mamma denne er også fra ikea, men lite oppbevaringsplass ja eg har sett litt på den, kjempefin!!.. men det er den oppbevaringen eg savne litt... skal ha den på gangen, så trenge plass til luer,votter osv
P Pinky84 Glad i forumet 23 Jan 2010 #8 eg har tenkte litt på ein sånn hemnes kommode da. den er d jo 3 skuffer i (plass til enda mer rot[:D])... godt eg har litt tid å tenka på!!
eg har tenkte litt på ein sånn hemnes kommode da. den er d jo 3 skuffer i (plass til enda mer rot[:D])... godt eg har litt tid å tenka på!!