Kommode

Har ikke kommode,har kleskap:) Kjøpte på skeidar,kr 999.. hvitt enkelt skap.. har stellekommode me 4 skuffer på badet som vi flytter ned på barnerommet senere:)

Vi har denne på barnerommet:

Aneboda fra IKEA, kjempe store gode skuffer!
Så har jeg stellekommode på badet..... [;)][;)]

ORIGINAL: camillans

Vi har denne kommoden på barnerommet til Celine
Lillebror skal få samme på rommet sitt å

Malm kommode fra Ikea

Den har me å[:)]

Vi har et stort skap som fulgte med huset da vi kjøpte. Det er nødt til å være på rommet siden de var så lure å bygge dører ETTEr de hadde satt inn skapet, så vi får det ikke ut igjen da dørene er for små [:D] Men det gjør ikke noe, skapet er stort og praktisk emd både skuffer inni og plass til å henge ting osv.

ORIGINAL: Othilie78

Vi har denne på barnerommet:

Aneboda fra IKEA, kjempe store gode skuffer!

Vi har også denne. Kjempestore skuffer med plass til MASSE! Og så har vi stellebord med to hyller under og sånn badekar til å ha på badet etterhvert (det står klart på barnerommet nå med litt såpe, krem/salve, kluter, bleier ++).

Vi he en stellekommode med badekar. D går ant å gjør den om t en helt vanlig kommode etter vi ikkje trenger stelledelen enda. D e 3 skuffer (4 når enn ikkje bruka badekaret) [:)] Veldig fornøyd med kommoden[:)] Var veldig dyr men så var d jo mine foreldre som betalte[:D]

Skal bare ha en stellekommode ettersom jeg kommer til å ha to bleiebarn. Men skal ha et stort klesskap i tillegg[:)][:)]

Back
Topp