Kommode/skap til bad, hvor og hva?

Vestlandstaus

Glad i forumet
Jeg trenger en kommode/skap til badet. Før hadde vi en stellekommode der, men nå er jo snuppa vår så stor at den er arvet bort til min bror som har ei lita tulle. 
Så da er spørsmålet mitt, hvor får jeg tak i en enkel kommode/skap som ikke er alt for høy (hoftehøyde er bra) og som tåler å stå i et rom med til tider høy luftfuktighet? 

Sleng gjerne med link/bilder om dere finner. 

Har du sett på ikea?

Vi kjøpte en skap der no og den passer til bad,kjøpte på baderomsavdelingen. Men det er høyskap da som kan henges på veggen og men vi kjøpte foter til pga vi kan ikkje henge den på veggen. Har den stående atmed vaskamaskin/tøtketrommel og veldig god plass inni. Hadde i forskjellige farger.

to prinser skrev:
Har du sett på ikea?

Vi kjøpte en skap der no og den passer til bad,kjøpte på baderomsavdelingen. Men det er høyskap da som kan henges på veggen og men vi kjøpte foter til pga vi kan ikkje henge den på veggen. Har den stående atmed vaskamaskin/tøtketrommel og veldig god plass inni. Hadde i forskjellige farger.

Har sett på Ikea, men finner ikke. Har funnet meg et høyskap jeg vil ha på det andre badet vårt, men på badet i 1 etg har jeg ikke plass til et høyskap. Da blokkerer jeg vinduet, og det vil jeg ikke. 

Back
Topp