Kommet litt mage?

Mammatoo

Glad i forumet
Uke 6 nå og her har det kommet en liten bulk allerede ... Tidlig må jeg si, men dette er jo nummer 2, så vet magen skal komme litt tidligere, men ... Hvordan er det med dere andre?? 

hihi :D
Det har kommet en liten bulk her også ;) Dette er også min andre...
Om kvelden ser den enda større ut siden jeg blir så oppblåst hehe!

Ikke noe bulk her, men nå er jeg bare 4-5 uker på vei da Og magen kan godt holde seg flat. Hehe

hehe jeg føler jeg er 6 mnd på vei. haha er sååå oppblåst. men men. gleder meg til den sjikkelige magen kommer :D

Jeg tror ikke noen andre ser det, men synes også at det har kommet en liten bulk. Iallefall om kvelden!

Jeg vil ha mage med en gang<3 Men ikke kommet no mage ennå

For å få bulk må man vel kanskje ha flat mage? Hele magen min er en bulk :p

Jeg er åtte uker, men ingen mage..annet en om morran når blæra er full.. Haha.. Andremann her også..

Ikke annen mage her enn den jeg får av å spise for mye middag om kvelden :) Barn nr 2 her også, og det føles som om magen kommer til å uteli en stund. Føler jeg plutselig ikke gravid lenger, da alle symptomene har forsvunnet. Nesten så jeg føler behovet for å ta en ny test.

Jeg tror jeg er mellom uke 7 og 10 en plass : )  Dette er barn nr. tre. Skal på første svangerskapskontroll 10.januar, til jordmor.  Da jeg var 10 uker på vei med nr. 2 hadde jeg en bra kul på magen. Nå føler jeg at jeg er egentli bare oppblåst, mest på kvelden.  Ikke kvalm, egentlig ingen symptomer på at jeg er gravid, bare kjenner litt i puppene.  Med mine to gutter var jeg kvalm å uvell di tre første månderne. Kansje dette blir jente da : )

om morgonon når eg må supertisse har eg den bollemagen. så blir den flat igjen..
For så å vokse så den ser skikkelig gravid ut for kvart måltid eg tar :P Og då meinar eg skikkelig struttestram mage :P

Back
Topp